Ga naar inhoud


[RE8000/9000] Beta software 1.08.44 verschenen voor betatesters


Jürgen

Aanbevolen berichten

Via Rebox hoorde ik dat de software 1.08.44 aan de Beta testers beschikbaar is gesteld en de verwachting is dat deze versie na goedkeuring z.s.m. vrij wordt gegeven.

 

De voornaamste aanpassingen zijn:

• USB “Mount” probleem opgelost

• Toegevoegd “Easy find LNB

• Unicable probleem opgelost

• Crash timeshift functie in “auto”mode opgelost

• 21.53 freeze frames opgelost

• Trick mode crash opgelost

• TTX opname probleem opgelost.

 

M.n. het Freeze probleem is opgelost en dat zal menigeen wel verblijden.

Als extra opties is de mogelijkheid toegevoegd om de reclameboodschappen op twee manieren (gedeeltelijk) te overspringen:

 

Optie 1 'Playback Numeric Function' : via de cijfertoetsen het aantal minuten ingeven waarmee men door de reclame wil springen.

 

Optie 2 'Commercial overslaan’ de gehele reclame overspringen.

 

Hoe optie 2 in zijn werk gaat is mij nog niet duidelijk maar daar zal binnenkort wel duidelijkheid over komen.

 

Nu nog maar afwachten wanneer de nieuwe versie wordt vrijgegeven.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


We wachten geduldig af.

 

Het verheugt me, dat er nu zeer snel wordt gereageerd. smile

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Optie 2 'Commercial overslaan’ de gehele reclame overspringen.

Hoe optie 2 in zijn werk gaat is mij nog niet duidelijk maar daar zal binnenkort wel duidelijkheid over komen.


Wauw dat zou een geweldige functie zijn! Ik denk dat dat werkt met een signaal aan het begin en eind van de reclame. Mijn oude Pioneer Hdd recorder had deze skip functie ook. Dat werkte in 80 tot 90% van de reclameskips erg goed. Gewoon 1x een skip naar voren geven en je kijkt verder vanaf het eind van de reclame/begin programma. Als Rebox deze functie goed weet te laten werken is het zeker een erg goede toevoeging! Ik ben benieuwd!

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Hopelijk zijn wij dan ook van het vastlopen af ??

Dat is inderdaad wel de vraag.
Volgens de lijst aanpassingen zijn er 2 crash momenten gefixed, het is nu alleen nog de vraag of jouw 'vastloop probleem' hiermee ook verholpen is.

Zo niet, dan terug naar de dealer zoals eerder ook al geadviseerd.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede zaak dat Rebox nu ook vaart achter de updates zet. mogelijk heeft onze bezoekjes aan de stand van Fortis op de IBC hier aan bijgedragen.

 

Helaas zal er voor de Rebox geen Plugin functie komen dus ben ik genoodzaakt de gemodificeerde Octagon firmware te draaien. Ik ben nu aardig gewent aan de Plugins (ik draai geen CCAM of andere share tools!)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sathopper
Goede zaak dat Rebox nu ook vaart achter de updates zet.

Voor zo ver ik het nu kan beoordelen heeft Rebox steeds de intentie gehad om vaart achter het uitbrengen van de nieuwe updates te zetten.
Alleen zien of merken wij, de forumleden, het niet altijd.
Het feit dat Rebox een of meerdere door Octagon of Fortis uitgebrachte updates niet heeft uitgebracht wil dus niet zeggen dat Rebox er niets aan doet.

Ook de software versies 31 en 34 zijn vrijwel onmiddellijk na het verschijnen door Rebox als Beta versie aan de Beta testers beschikbaar gesteld maar zijn nooit vrijgegeven omdat zoals iedereen wel inmiddels weet deze updates niet goed functioneerden dan wel uiteindelijk nog meer problemen veroorzaakten.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg de ontwikkelingen met grote scepsis.

Bij mij loopt de RE-9000 dagelijks wel een keer vast.

Als dat is opgelost steek ik de vlag uit.

 

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is in elk wel mooi van Rebox, dat ze de fouten wel erkennen, en niet meer smoesjes aankomen dat het aan de bekabeling ligt enz.

Ben ook benieuwd wanneer deze update vrijgegeven wordt en dat we optimaal van deze decoder kunnen genieten.

 

Rene

Rebox 8500 HD PVR

Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Mee eens, dat dat staat weer niet bij in het rijtje: Is opgelost

Ik heb er weinig vertrouwen in

Afwachten maar weer.

 

Ik hen nu een oudere firmware er inzitten van maart dit jaar.

deze draait redelijk.

 

Het lijkt wel hoe nieuwe de firmware, hoe slechter die wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Caesarion

Testen de beta testers ook de mount met de netwerkdrive?
De mount gaat nl. verloren bij de 1 watt mode (deep sleep).

Ik denk dat alleen datgene wordt getest dat in de lijst oplossingen is vermeld en volgens mij staat het verloren gaan van de Mount niet in de lijst opgenomen.

Is deze klacht trouwens al bij Rebox door de forumleden aangemeld want als ik goed heb opgelet zijn er tot nu toe maar 2 klachten hierover op dit forum verschenen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit me Inverto tijd, weet ik nog dat het beta testen soms wel een half jaar kon duren. Steeds en steeds weer werden er weer andere bugs gevonden. En opgeloste bugs, veroorzaakte weer nieuwe bugs

 

Ik hoop echt dat deze Rebox versie niet zo lang in de testfase blijft zitten.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...