joker55 Geplaatst: 22 september 2010 Geplaatst: 22 september 2010 Zo zagen enkele auto's eruit na een storm, geparkeerd op de boulevard. Het vroor behoorlijk, en het water uit de zee werd opgestuwd. Het lijkt heel bizar allemaal. HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Tonskidutch Geplaatst: 22 september 2010 Geplaatst: 22 september 2010 fantastische snapshots van zo'n weer omslag. ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
satcat Geplaatst: 22 september 2010 Geplaatst: 22 september 2010 En die beelden zijn; Uit: het midden v/h land ?
gigantaandemuur Geplaatst: 22 september 2010 Geplaatst: 22 september 2010 Nee t is aan zee toch zal noordwijk zijn. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
leo1949 Geplaatst: 22 september 2010 Geplaatst: 22 september 2010 Origineel bericht van: gigantaandemuur Nee t is aan zee toch zal noordwijk zijn. Ik moet er morgen naar toe dus ik zal even kijken hoe het er daar uitziet. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
PaulCl Geplaatst: 22 september 2010 Geplaatst: 22 september 2010 Voor wie hier niet genoeg van kan krijgen Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
exciter Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Deze foto's ken ik al zo'n beetje sinds het begin van het internet... sorry. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
joker55 Geplaatst: 23 september 2010 Auteur Geplaatst: 23 september 2010 Oke....ik kreeg ze van een goede kennis, die woont imn finland Samen met onderstaande foto's......ik begreep dat het uit zijn buurt kwamen. Maar als ze al tijden op het internet staan.....wist ik niet. HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Sjattuh Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Dit gebeurt natuurlijk jaarlijks en zulke foto's komen ook jaarlijks weer terug. Wil niet zeggen dat ze niet leuk zijn. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen