retepnegrebsrek Geplaatst: 22 september 2010 Geplaatst: 22 september 2010 Ik heb een Duo lnb Quad van Canaldigitaal icm triaxx 88cm aangesloten op een Rebox RE 8000. Nu wil ik toch ook BBC ontvangen en in ieder geval de zenders van de Duo lnb op de beide tuners ontvangen. Hoe is dit te realiseren ? Bvd Peter Rebox RE-8000 HD PVR Topfield 5510 PVR
satencom Geplaatst: 22 september 2010 Geplaatst: 22 september 2010 een duo lnb van cd op een triax 88 dat gaat niet lukken voor deze schotel is weer een andere lnb duo lnb 80 Astra 1 & 3 DUO WNC Quad FN8-Q1 Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gerard 76 Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Hoi,dat is heel lastig te doen, helemaal als je nog niet zoveel van deze "hobby" afweet. Wat het voordeligste/makkelijkste voor je is, is om een multifeed rail op je triax te zetten. 3 LNB's naast elkaar zetten en je bent klaar. Uitrichten is niet zo lastig als het soms lijkt. Dan kun je,als je wilt,ook de hotbird erbij pakken.
retepnegrebsrek Geplaatst: 23 september 2010 Auteur Geplaatst: 23 september 2010 "een duo lnb van cd op een triax 88 dat gaat niet lukken voor deze schotel is weer een andere lnb" euhm, vergissing mijnerzijds, dan is het een 78cm ( zal t eens nameten...) Op dit moment heb ik al een tijdje prima beeld met de cd lnb. Maar wat ik uit ander antwoord begrijp, zou ik losse lnb's moeten gebruiken. Rebox RE-8000 HD PVR Topfield 5510 PVR
Gerard 76 Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Lees dit es door. Ook ik heb geprobeerd de duo lnb te houden maar als je wilt uitbreiden dan wordt 't erg lastig. In bovenstaand draadje lees je waarom.
retepnegrebsrek Geplaatst: 23 september 2010 Auteur Geplaatst: 23 september 2010 Citaat: In bovenstaand draadje lees je waarom Dit is eigenlijk de situatie zoals ik hem ook wil... De Hotbird komt er dan bij ( als ik dan toch bezig ben, gelijk maar goed ) Rebox RE-8000 HD PVR Topfield 5510 PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen