Gast theovanvliet Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 halo alemaal ik heb een medialink ml 9700 gekocht maar ik ontvang aleen de vrije kanaalen. ik heb een kaart van canaldigital. maar die lees hij niet. hiervoor had ik een topfield en daar doet hij het wel. kan iemand mij vertelen wat ik moet doen om ook de gecodeerde kanalen te kunnen bekijken. ik kom er niet uit. gr theo.
M_Z Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Out-of-the-box zal de Canaldigitaal kaart niet werken. Je moet er minstens nog een CCcam softcam op installeren om dit werkend te krijgen. Ik heb even zitten snuffelen op eerdere berichten in dit forum, maar zag niet direct of die bestaat als cardserver, las alleen dat CCcam-client bestaat. Ik heb zelf geen ervaring met de Medialink, maar dan weet je alvast dat het niet vreemd is dat je kaartje nu niet werkt. Hopelijk zijn er hier meer ervaringsdeskundige mensen die hun kennis willen delen. M_Z
D_liver Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 `Van wat ik ervan weet draait ie dezelfde softcams als de Azbox HD ( maar dan alleen vanaf USB) Dus zul je als plugin multicas bv moeten installeren 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Gast theovanvliet Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 bedankt voor snelle reactie weet u ook waar ik de cccam kan vinden en hoe ik het op de ontvanger instaleer. gr theo
Gast aart44 Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Hangt dat ding aan het netwerk ik dacht gelezen te hebben dat je via het netwerk kan upgraden. Anders zal het met een usb stick moeten volgens mij moet je hier op software klikken. Als je niet zeker weet of je CC cam er apart op moet zetten zou ik me eerst maar inlezen misschien moet het multicas zijn.