dusty Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Ik ben 2 jaar geleden verhuisd en sinds die tijd krijg ik geennieuwsbrief meer.Ik heb CD nu al voor de 10e x aangesproken hierover,maar nog steeds niet.Zijn er meer mensen die hier last van hebben? ina
Gast wanderer Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 je kunt je adres toch gewoon aanpassen bij "mijn canaldigitaal" op hun website??
amrabed Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Origineel bericht van: wanderer je kunt je adres toch gewoon aanpassen bij "mijn canaldigitaal" op hun website?? Ik heb een jaar geleden ook mijn e-mailadres gewijzigd op mijn Canaldigitaal, sindsdien nooit meer een nieuwsbrief ontvangen. Dat mijn nieuwe adres bij hun goed staat geregistreerd is zeker, terug koppelingen van uit hun kant komen wel goed in mijn box en begin deze week ontving ik een mail omtrent een klantenonderzoek, ging over de tevredenheid. Het blijft dus een raadsel waarom ze de nieuwsbrief niet verzenden, heb wel aangegeven deze te willen ontvangen.
Noordzee Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Ook ik ontvang sinds de verandering van mijn e-mailadres geen nieuwsbrief meer. Wel aangevraagd, maar dat helpt kennelijk niet. Gelukkig kan je hier op Sat4all ook alle nieuwtjes prima volgen. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen