satbikkel Geplaatst: 2 augustus 2002 Geplaatst: 2 augustus 2002 ik ben in het bezit van een pjilips 7072, deze heb ik nog org. heb er wel spaanse software opgehad, na de attacks doen mijn org. kaart het ook niet meer in mijn deco. iemand een idee? ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
CB1 Geplaatst: 3 augustus 2002 Geplaatst: 3 augustus 2002 Wat voor software heb je er nu opzitten dan? De originele of wat. Was wel handig om dat te weten. En kijk eens in het menu naar de datum van de org. kaart als deze te lang verlopen is dan doet ie ut nie meer. Dan moet je even de juiste keys ophalen en de datum aanpassen. Dan doet ie ut weer. Greeetz cb1 greetz cb1
satbikkel Geplaatst: 3 augustus 2002 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2002 jep, orginele software er weer in zitten, datum aug.van kaart en geldige aug. key er op. even voor de duidelijkheid, heb wel beeld maar valt uit net zoals als de gw en fun. staat ook maar 1 prov(0019) op. niks anders, weet iemand waar die ander ecm naar vraagt van ned1,2,3 en c+ heb wel mijn pakket verander naar 00...03 90 en niet gelockt gr. ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
gamgra Geplaatst: 3 augustus 2002 Geplaatst: 3 augustus 2002 Hi, Indien je de originele firmware met originele Eeprom terug geplaatst hebt moet die originele C+ kaart werken, tenminste als je hem niet bewerkt hebt. Je moet je kaart nog eens uitlezen met MK.find en controleren of er ergens keys of andere sporen achtergebleven zijn van vorige bewerkingen. Je kan ook een noEPG Eeprom in je decoder zetten met Declink, (duurt 8 Seconden) dan is je probleem opgelost, ook voor die andere kaarten. groet gamgra
satbikkel Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2002 ter info, noepg er inzetten is wel heel makkelijk. dat doe ik dus niet (wordt de hobby saai van.) goed heb dus een phlips 7072 zit nu org. nl software in. werkt met bepaalde kaarten niet namelijk versie 4.x had nog een nieuwe v6.0 liggen heb de maar een voorzien van de maandcodes. en tot mijn verbeelding kreeg mijn deco. nieuwe soft ingeladen en deed mijn v6 kaart het prima, geen uitval meer. maar mijn v4.x kaarten doen het voor geen meter. iemand ook deze ervaring? gr. ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen