stefan.wolfrum Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Hoi, weet iemand, of de cd-kaart de 'gewone' updates krijgt als de vu in gewone standby verkeert? niet in deep-sleep, dat weet ik, wel als-ie aan staat. maar wat in standby? VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Tonskidutch Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 standby betekende volgens mijn kennis van de enigma2 dat geen signaal gedemuxed wordt en of gecodeerd dus nee. een update is dus een actieve actie op kaart en met beeld en geluid. ciao Second Life Mungo Parker
Noud Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Om het helemaal ingewikkeld te maken, als je cccam (daar weet ik het zeker van maar anders softcams denk ik ook) gebruikt dan kan je ook in standby update's ontvangen vanaf een cccam client moet je wel configureren. VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTAGroetjes Noud
stefan.wolfrum Geplaatst: 23 september 2010 Auteur Geplaatst: 23 september 2010 dat moet ik eens uitzoeken dan, dank. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Tonskidutch Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Origineel bericht van: Noud Om het helemaal ingewikkeld te maken, als je cccam (daar weet ik het zeker van maar anders softcams denk ik ook) gebruikt dan kan je ook in standby update's ontvangen vanaf een cccam client moet je wel configureren. dat is waar, dan is in standby de CCcamserver actief en onderzoekt aanvragen of neemt van clients verstuurde ECM's over naar de kaartlezer en kaart maar als er geen activiteit is tussen server en client en dus ook geen door de actieve kijklustige is geen update mogelijk anders zou men ook niet bij activeren OF heractiveren zeggen laat je receiver op die zender aanstaan...! ciao Second Life Mungo Parker
Noud Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 klopt helemaal, maar ik zag in de signature van de tread starter 2 vu+ duo's staan en in zo'n setup met 2 keer cccam kan de bovenste vu+ het kaartje in de onderste vu+ updaten mits enz enz. maar het kan zelfs als deze in standby staat VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTAGroetjes Noud
stefan.wolfrum Geplaatst: 24 september 2010 Auteur Geplaatst: 24 september 2010 ik snap het half geloof ik, gebrek aan kennis van cccam dus. die twee vu's klopt, in de ene zit 't kaartje, als die nu op standby staat (niet deep sleep dus) en ik kijk naar de andere (waar het kaartje dus niet in zit), wordt-ie dan wel of niet bijgewerkt? Uiteindelijk zie ik het vanzelf natuurlijk, dan doet-ie het niet meer... VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen