Ga naar inhoud


Telenet Mux'en zijn actief


Alexander88

Aanbevolen berichten

Ik meen dat europa dit anders ziet, gewoon politieke onwil, net als de "missing EPG" in vlaanderen, welke wel in Wallonie actief is.

Binnenkort zijn we het laatste land met actief DVBT, maar wel met heel wat licenties voor muxen op zak (Bourgois in Geneve).

 

DVBT ontvangst Tournai + Egem/Oost-Vleteren + Bouvigny/Dunkerque (2xTrinappe met amplifier 36db) = 56 kanalen! 

T90 = 42/39/36/28/26/23/19/16/13/10+9/7/4.8/1 & Multiswitch 17in/12out = 28/26/23/1910x1 diseqc (9x twin + 1x multiswitch > diseqc1.1) TVheadend op NAS + DVB-S2 usb-tuners (streaming naar XBMC) + VDR met Digital Devices DVBS2 quad tuner + 2x Technisat Airstar + Samsung LE40B579 + Gigablue 800se + Ferguson Ariva 102mini

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik onvang dus de Vlaamse dvb-t via Egem

kanalen 22, 36, 40 en 43 zijn nu actief. Zijn hiermee

al de kanalen al opgesoupeerd?

 

Ik hoef ook niet alle regionalen, enkel deze van mijn regio is voldoende, de zenders van de naburige provincies kunnen

dan ook hun regiozender uitzenden. Komaan, dit hoeft toch geen

probleem te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EdjeKroketje
Is dat programma dan zo slecht dat je alleen gratis wilt kijken en er niet voor wilt betalen? whistle


smile ik heb nog van mijn leven niet van deze zenders gehoord... en ik vraag me al een poosje af wat het precies is... ik zal het eens goochelen om wat meer te weten ... maar aan de namen van de zenders te horen denk ik inderdaad dat je niet wil betalen om het te zien.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EdjeKroketje
Is dat programma dan zo slecht dat je alleen gratis wilt kijken en er niet voor wilt betalen? whistle

Ik heb in veel DVB-T ontvangers helemaal geen kaartlezer of CI-slot en ik kan vanuit NL waarschijnlijk toch geen abo afsluiten, al zou ik het willen. FTA erbij is altijd welkom..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige
Origineel bericht van: EdjeKroketje
Is dat programma dan zo slecht dat je alleen gratis wilt kijken en er niet voor wilt betalen? whistle


smile ik heb nog van mijn leven niet van deze zenders gehoord... en ik vraag me al een poosje af wat het precies is... ik zal het eens goochelen om wat meer te weten ... maar aan de namen van de zenders te horen denk ik inderdaad dat je niet wil betalen om het te zien.


Het gaat hier over testuitzendingen !!! Definitieve content volgt later
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlaamse tv zijn sterk signaal met boven 80%, ik kom uit Meijel (limburg) en buiten DVB-T hark antenne . Oude lange analoge antenne sinds 3 jaar niet meer (afgebroken).....

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: happysat
Ik heb nog een meelke gekregen van Nordkring:
Beste Happy,
Deze zender* zullen later gecodeerd worden door onze klant Telenet. Ons netwerk is nu officieel uitgebreid, gemoderniseerd en running in de ether.
De zenders die je nu extra ontvangt zijn een test van onze klant.
Mvg,
Nordkring dame
Marketing & Communication Manager
* ik vroeg "Nu zie ik dat Gunk-TV/ActuaTV en InfoKanaal/PlattelandsTV erbij is gekomen,welke ik kan
bekijken en mijn vraag is blijft deze ook gratis te bekijken of word hetlater gecodeerd.?"

GunkTV weet het dus niet, ActuaTV zegt dat ze FTA blijft en InfoK/Landwatplatis antwoord niet terug crazy

Ze zijn wel aan het rommelen met de muxen ActuaTV was offline sinds vannacht en is nu weer terug, Gunk en Info zijn nu weg (geen signaal)

Is alles nu officieel on air ? Welke programmas zitten er nu allemaal op ?
Op welke kanalen zit Schoten ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DX'r
Origineel bericht van: happysat
Ik heb nog een meelke gekregen van Nordkring:
Beste Happy,
Deze zender* zullen later gecodeerd worden door onze klant Telenet. Ons netwerk is nu officieel uitgebreid, gemoderniseerd en running in de ether.
De zenders die je nu extra ontvangt zijn een test van onze klant.
Mvg,
Nordkring dame
Marketing & Communication Manager
* ik vroeg "Nu zie ik dat Gunk-TV/ActuaTV en InfoKanaal/PlattelandsTV erbij is gekomen,welke ik kan
bekijken en mijn vraag is blijft deze ook gratis te bekijken of word hetlater gecodeerd.?"

GunkTV weet het dus niet, ActuaTV zegt dat ze FTA blijft en InfoK/Landwatplatis antwoord niet terug crazy

Ze zijn wel aan het rommelen met de muxen ActuaTV was offline sinds vannacht en is nu weer terug, Gunk en Info

zijn nu weg (geen signaal)

Is alles nu officieel on air ? Welke programmas zitten er nu allemaal op ?
Op welke kanalen zit Schoten ?


Schoten en Antwerpen centrum: VRT 25, Norkring 41 - 44 - 47

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...