Ga naar inhoud


Frequentie bijlage Tv Totaal


rolandroland

Aanbevolen berichten

Volgens mij worden niet alle zenders hierin vermeld. Alleen de FTA zenders. Verder worden radio stations van de 9/10 graden oost er niet in opgenomen. Verder mis ik ook een aantal satelliet posities die ik wel tegen kom op Lyngsat. Vroeger had ik een blad waarin ook alle frequenties in stonden. Bestaat nog zo iets? Want ik vind het niet echt handig alles uit te moeten printen.

 

Momenteel heb ik een Blind Scan ontvanger, de Rebox RE 9000HD. Hij pakt alle TV/radio zenders. Vind dit prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites


ben zelf tijdschriftendrukker dus zal proberen het 1 en ander uit te legen :D

dat die bepaalde satelliet posities er niet instaan heeft met de omvang van het tijdschrift te maken,d.w.z als het blad 60 pagina's moet worden,is er simpel weg niet meer ruimte dan de pagina's 56 bladzijden (omslag wordt nooit mee gerekend zijn meestal advertenties)

en daarbij dat blad zal wel volstaan met advertenties her en der en die nemen van die 56 pagina's ook weer ruimte in zodat je misschien maar 40 pagina's leesplezier overhoud,een drukkerij kan nooit meer pagina's drukken dan dat de uitgever het aanleverd aan de drukkerij,dus de uitgever laat minder interessante satellietposities (volgens lezersonderzoek o.i.d) vallen om weer aan die 60 pagina's te komen anders zou het blad mss 66 pagina's worden en dat wordt weer te duur om te drukkenomdat het papier dan weer verwisseld moet worden van breedte

 

 

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik de Hopper Guide stonden vroeger alle frequenties, en daar werd regelmatig over gemopperd dat elke keer al die frequenties zoveel ruimte opslokte.

Je kan, als je alle frequenties wil hebben, een abonnement nemen op Telesatellite -Nee ik maak geen reclame!- (frans blad). De frequenties hierin zijn nog uitgebreider dan in de Hopper.

Google maar eens voor de mogelijkheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Nee,

Ik weet niet precies om de hoeveel tijd, maar het is eerder eens in de 6 weken of 2 maanden.


Dan heb ik me daarin vergist. Ik zag dat jij ook een Rebox RE 9000HD ontvanger hebt? Hoe voldoet jouw die ontvanger? Tot nu toe voldoet hij bij mij goed. Beter dan de Fergison...!


Als je in het Rebox forum kijkt, zie je dat er veel gemopperd wordt over deze ontvanger.

Ik heb er echter zelden of nooit een probleem mee en hij bevalt mij dus prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: m.boretti
Ik de Hopper Guide stonden vroeger alle frequenties, en daar werd regelmatig over gemopperd dat elke keer al die frequenties zoveel ruimte opslokte.
Je kan, als je alle frequenties wil hebben, een abonnement nemen op Telesatellite -Nee ik maak geen reclame!- (frans blad). De frequenties hierin zijn nog uitgebreider dan in de Hopper.
Google maar eens voor de mogelijkheden.


voor als deze uitkomt dan zijn de frequentie weer een half jaar ouder

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

rolandroland heeft een ban van 13 dagen vanwege topic vervuiling en vanwege het feit dat het alweer zijn 4e waarschuwing in korte tijd is.

 

Alfons, niet antwoorden op iemand die off-topic vragen stelt in het topic van een ander. Dat is volslagen respectloos en daar zou jij dan eigenlijk niet aan mee moeten werken.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik omschreef het inderdaad een beetje beroerd wink

 

Het feit blijft dat hij vragen in een topic stelt die niets met het oorspronkelijke onderwerp te maken hebben. Totaal off-topic dus.

 

Nieuwe vragen = nieuw topic en dat staat duidelijk in de regels van dit forum.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...