Mirelja Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Wat is er open op de philips 7072/3a - 6072 firmware? Hoi, heb al een tijdje niets meer met de philips gedaan, ja behalve tv kijken dan. Wie kan me vertellen wat er momenteel open is via emu enzo. mvg Mirelja
Poetsdoekje Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 Origineel bericht van: Mirelja Wat is er open op de philips 7072/3a - 6072 firmware? Hoi, heb al een tijdje niets meer met de philips gedaan, ja behalve tv kijken dan. Wie kan me vertellen wat er momenteel open is via emu enzo. mvg Mirelja Alle FTA En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
guykers Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Hetzelfde als op een enigma machine (dream + VU+) daar de flp als client kan fungeren via de pc. maar voor mij is het al lang geleden dat ik daarmee gespeeld heb. bewerking kunt ook nog ff HIER kijken over sharen staat bij EEN ANDERE POSTING ook nog wat leesvoer nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Johan45 Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 Momenteel is het weer mogelijk om de Nederlandse irdeto2 gecodeerde kanalen te openen. Vult u rustig aan !!!
Mirelja Geplaatst: 4 februari 2011 Auteur Geplaatst: 4 februari 2011 Oke, vraagje. ik heb in het emu menu geen providers staan. Na dat ik raytech erop heb gezet, kwam ik in het menu en moest zenders gaan zoeken. Heb ik iets fout gedaan of....
Johan45 Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Hangt er vanaf welke firmware er in je decoder staat. De snelscan kanalenlijst van de firmware RayhTec 2.12d heeft een emu sectie. In menu - 3 - 4 kan je de providers met de afstandbediening zelf invullen. Vult u rustig aan !!!
Mirelja Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Geplaatst: 20 februari 2011 Verwijderd. Het vragen naar keys of deze bestanden of links naar sites waar ze te vinden zijn is op ons board ten strengste verboden!
Satlux Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 tja en dat mag nou net niet hier. succes verder, Satlux Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen