Gast Geplaatst: 3 augustus 2002 Geplaatst: 3 augustus 2002 Hallo, 'k Heb een paar vragen waar ik geen antwoord voor heb. (gebruik humax5400 met 1.03.06cam2002d2-nl) Kan ik zonder problemen te krijgen de 1.05.00cam2002G-nl TOH1.1 op de geijkte manier er op zetten, want ik heb gehoord dat die versie soms een probleempje gaf. En wat is en wat doet de TOH1.1 Nu ben ik sinds een week een paar zenders kwijt. Nu ben ik ook zover dat ik weet dat je met de pmc-edit en de pmclist die update na je humax kan jagen maar na het openen van de lijst in de editter zag ik daar ruim 280 kanalen staan.... zijn al die kanalen veranderd. Ik mis er maar 5 (de bekende), kan ik nu via die pmcedit het merendeel er uit kieperen of zeg ik nu iets doms.En is het dan echt een kwestie van het excel bestandje openen in de pmc-edit dan eventueel wat aanpassen en die dan zonder nummering of wat dan ook uploaden. Het vreemde is dat ik de settingslijst voor astra van 31-7 geupload heb,maar die zoekgeraakte zenders bleven weg, nu ben ik de mensen die de moeite nemen op die lijsten op het net te zetten wel dankbaar en wil ze zeker niet tegen de haren in strijken (kijk wel uit) maar had dat dan niet in 1keer veranderd kunnen worden of begrijp ik er echt nog niet zoveel van.(klopt ook nog, had deze vragen dan ook in beginners forum geplaatst maar die wordt zeker ook door beginners gelezen) Wellicht wel wat teveel gevraagd maar ik ben toch benieuwd naar het eventuele antwoord en alvast bedankt hiervoor. mvg rene
Gast Geplaatst: 3 augustus 2002 Geplaatst: 3 augustus 2002 Ja hoor! Je kunt gewoon de 10500 2002G erop zetten, daarna de kanalenlijst van 29-7 en met pmc edit de file X-zone of vh1( te vinden bij Huts) . Je zult zien dat dan alles weer werkt. In de kanalenlijsten zitten nl geen pmc gegevens, dus vandaar dat je met de nieuwste lijst die kanalen ook niet open krijgt. Pmc is een stukje software welke in de machinesoftware hoort , dus de 2002G in dit geval, en die voeg je daarmee dus toe.... Hoop dat je hier iets aan hebt, succes
Gast Geplaatst: 3 augustus 2002 Geplaatst: 3 augustus 2002 Merci Mark...voor reply maar nog even dit...is het echt nodig om voor die 5 missende al die 300 kanalen te updaten en waarom waarom zijn er 2 update's Xzone en VH1, is er geen verschil in. En wat doet bij die cam2002 die TOH 1.1 nu eigenlijk precies.(of is dit voor een andere rubriek) mvg rené
Gast Geplaatst: 3 augustus 2002 Geplaatst: 3 augustus 2002 Nee, is geen verschil in vh1 of xzone pmc, is dezelfde maar anders genoemd! Het opnieuw kanalen erinzetten met humax control center van pet123 kanalen is 1 minuut werk, dus dat mag toch geen probleem zijn. Ik zelf heb de 2002G van PH erin, niet de NL versie, daar willen nogwel eens probleempjes inzitten. Geef anders ff je e mail, stuur ik het wel door!
Gast Geplaatst: 4 augustus 2002 Geplaatst: 4 augustus 2002 Hi, Weet iemand wat voor probleempjes dat gaf en of dat inmiddels al gecorrigeerd is? En wat houdt de TOH in?
Gast Geplaatst: 4 augustus 2002 Geplaatst: 4 augustus 2002 TOH is TuxOn Humax. Een groep Linux fans die de Hummie met Linux software willen voorzien. Inmiddels hebben zij een aantal leuke proggies gemaakt waaronder HRC Humax Remote Control. Hiermee kan je via je laptop of pc de hummie bedienen je krijgt op je display een AB vd Humax te zien en door op de knopjes te klikken gaat ie dan naar bv een ander kanaal. Een ander zeer leuk proggie van ze is Setview. Hiermee kan je de settinglijst uit je hummie halen en bv een freq. of symbolrate veranderen, en dat zonder je komplete lijst opnieuw te hoeven laden. Niet eens met de naam van een zender verander je hem gewoon even online. Avensis
speedy_gonzalez Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Heb je nog een adres waar je die programmaatjes kan vinden ? DM7020s / Moteck rotor / Gibertini schotel 1mtr. / PLI Jade 2008
Aanbevolen berichten