Daemyon Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Naast het feit dat RTL 4 geen Teletekst meer heeft is de EPG en programma info bij SBS 6 HD ook verdwenen. Na de update heb ik welgeteld 1 dag er EPG gehad, nu steeds: Geen informatie. Ik merk dat na de .44 update er meer kanalen geen EPG en programma info meer hebben. Indien gewenst kan ik eens een lijstje hier plaatsen welke kanalen het betreft. Of het iets met de nieuwe R9000 firmware te maken heeft weet ik niet, het viel me nu pas op. Heb de firmware geinstalleerd, fabrieksreset, nieuwe fastscan en daarna mijn zenderlijst terug geplaatst. Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD 80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3 Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.
rene1710 Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Ook hier, na de laatste update,op diverse zenders geen epg meer. Rene Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Nadat ik melde, dat je geen opnamen meer kunt wissen, lukt het met deze nieuwe firmware ook niet meer, of de HDD te formatteren. Met alle vorige firmware ging dat wel goed. Toch helaas een grote misser !!!!!
jan5000 Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Ook op andere merken geen volledige epg. Dit hoeft niet aan nwe firmware te liggen. coolstream neo
Wolkje Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten Nadat ik melde, dat je geen opnamen meer kunt wissen, lukt het met deze nieuwe firmware ook niet meer, of de HDD te formatteren. Met alle vorige firmware ging dat wel goed. Toch helaas een grote misser !!!!! Ik kan gewoon opnames wissen! Nergens last van. Rebox 8000, BlackArmor WS 110 extern 1 TB, eSata, Sony KDL 32W5500, Windows 7 Professional 64 bit
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Ik krijg zo langzamerhand het idee, dat er wel 100 verschillende Rebox 9000 ontvangers zijn. Geef mij maar een verklaring waarom het een bij de ander wel werkt, en bij een andere weer niet. Wat kan ik nu nog doen, om dit goed te krijgen ???????
David1980 Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Ik zal het nog sterker vertellen Henri Aalten! Bij de vorige versie's had ik ook weleens dat ik ze niet kon verwijderden, ik liet ze dan maar staan, want ik heb toch 1 TB En wat denk je?, bij deze 044 versie kan ik op eens alles verwijderden. UPC Horizon + Samsung EU55D8000
duitsland Geplaatst: 27 september 2010 Auteur Geplaatst: 27 september 2010 Misschien weer je oude Topfield TF7710 terug kopen Sorry, flauw grapje.... Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners. SSD 500GB Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west. Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.
Jürgen Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten Nadat ik melde, dat je geen opnamen meer kunt wissen, lukt het met deze nieuwe firmware ook niet meer, of de HDD te formatteren. Ikzelf heb geen problemen met het verwijderen van de (oude) opnamen. Dat je geen opnamen kunt wissen en de HDD niet meer kunt formatteren hebben waarschijnlijk dezelfde oorzaak. Om de een of andere oorzaak staat er een 'UNIX stempel' op de niet te verwijderen files waardoor ook de HDD niet meer door de Rebox software te formatteren is. Misschien nog een keer de Fabrieks Reset uitvoeren en daarna de ontvanger een aantal minuten met de knop aan de achterzijde uitzetten. Kun je de opnamen wel via de PC met FTP verwijderen? In het uiterste geval HDD uit de ontvanger halen en rechtstreeks via PC of Laptop met FAT32 formatteren. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Jügen je omschrijving heeft gewerkt. Wat heb ik gedaan. Eerst de ontvanger met schakelaar achterzijden uit en weer aangezet. Daarna opnieuw de firmware er opgezet Met een USB stick. Terug gezet naar af fabriek, opnieuw zenders ingelezen, en andere instellingen weer goed gezet. Daarna opnieuw met schakelaar achterzijden uit en weer aangezet. Nu werkt het weer.
ton2207 Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Alleen uit/aan zetten helpt bij mij al om de opnames te verwijderen. Wat me opviel is dat de opnames die ik helemaal tot het einde heb bekeken en waar de Rebox dus vanzelf stopt met weergeven niet meer verwijderd konden worden. Andere opnames die ik zelf heb gestopt kon ik wel verwijderen. Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat de Rebox in sommige gevallen niet weet dat het afspelen is gestopt. Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
Dutch Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Ik had afgelopen zaterdagavond bij Studio Sport Ned 1 HD een schokkerig beeld. De andere kanalen waren ok. Kan ook aan de uitzending hebben gelegen. Ik kan gewoon opnames weghalen van me NAS maar als ik er 4 tegelijk weghaal dan staat het beeld een paar seconde vast en is niet meer synchroon. Even van kanaal wisselen en het is weer goed. MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB
marcow Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Beste forumleden, Na de update met versie 108.44 zie ik een duidelijke kwaliteitverbetering bij ontvangst van SD zenders. Alleen als ik nu bv naar Consumententv over schakel krijg ik de melding SERVICE FOUT ; na enige tijd wachten komt de zender wel door. Mvg Hansvw
Dutch Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Krijg je die service fout de hele tijd of maar 1 keer? Ik had ze ook na de upgrade 2 of 3 keer maar daarna niets meer. MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB
gilera1009 Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten Nadat ik melde, dat je geen opnamen meer kunt wissen, lukt het met deze nieuwe firmware ook niet meer, of de HDD te formatteren. Met alle vorige firmware ging dat wel goed. Toch helaas een grote misser !!!!! ik wil je toch even laten weten, dat ik met de 108.44 dat probleem niet heb. ik kan gewoon de opnamen wissen en mijn HD format.alleen is het in deze versie ook het pixel voor mijn niet helemaal weg maar wel zo goed als. gr. Gert dreambox 7025 .Rebox 9000-HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen