blitzteam Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Ik wil mijn basis pakket uitbreiden er moet sport 1+.... en de hd zenders in zitten welk pakket kan ik het beste pakken, voor de beste prijs natuurlijk ik heb een draaibaar systeem. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Gast wanderer Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 ga eens neuzen op de site van canaldigitaal, daar staan de pakketten waaruit je een keuze kunt maken.....en ja ik voel hem al aankomen.... de discussie wat wel/niet in welk pakket zou moeten zitten....die discussie heeft weinig zin...de pakketten zijn zoals ze zijn....
Noordzee Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Je hebt dan 2 Optie-pakketten nodig : Sport1 HD Met Sport1HD heeft u voor € 9,95 altijd de mooiste sportmomenten in HD. Voetbal, golf, zeilen, motorraces en nog veel meer! Bij Sport1 HD zit u goed. € 9,95 per maand De beste nationale en internationale sportwedstrijden Live wedstrijden, toernooien, sportdocumentaires en sportbesprekingen Geen reclame 3 zenders inclusief Sport1 HD (Sport 1, Sport 1.2, Sport 1 HD) ++++++++++++++ HDTV-pakket (€ 5,00 p.m) Geniet ook van HDTV Met HDTV kijkt u naar vollere kleuren en heeft u een tot 5 x scherper beeld. Voor maar € 5 per maand geniet u bij ons al van 14 HD-zenders en ruim 10 vrij-te-ontvangen-zenders in HD. Check hier of u klaar bent om HD te kijken Kant-en-klaar Wij vinden dat uw overstap naar HDTV niet ingewikkeld hoeft te zijn. Dus wordt u klant of wilt u uw apparatuur vernieuwen: Kies bij CanalDigitaal dan voor een Smartpack. Onze installateur komt bij u langs om deze complete schotelset met HD-satellietontvanger gratis te installeren. Let op dat uw tv klaar is voor HD. Dat ziet u aan het HD-Ready- of FullHD-logo! Totaal dus 14,95 per maand extra. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen