hemertje Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 PLi®'s OpenPLi v1.0 images voor de Enigma 1+2 boxes zijn beschikbaar. Dus geen DM500, DM56x0, DM7000 images! - Bestandsnamen: openpli-1.0-"boxtype"-20100912.zip LET OP: Door de vele wijzigingen is opnieuw flashen noodzakelijk. Gebruik de downloadsectie op onze website zodat u zeker weet dat u een originele PLi® image download. Directe download... WAARSCHUWING: Backup uw settings voordat u een update uitvoert. Kijk in onze PLi® Wiki voor meer antwoorden op uw vragen... Meer details over nieuwe features, bugfixes, veranderingen sinds Jade 3 en veel meer informatie over OpenPLi 1.0 kan gevonden worden op onze OpenPLi® Website: http://openpli.pli-images.org/ Gedetailleerde info, Wiki, FAQ's, HowTo's, TechNotes en informatie over deze en vorige PLi® releases kunt u vinden op de PLi® Website: http://www.pli-images.org DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast DreamSat06 Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Alle Pli medewerkers , bedankt voor al het werk wat jullie gedaan hebben. Super. Verder: Mag ik na een nieuwe flash gebruik maken van 1) de : "Back-up u settings" (instellingen) en deze na het plaatsen de OpenPliv1.0 Enigma2 laten gebruiken om een deel van de instellingen automatisch weer terug te plaatsen? 2) en mag dit ook indien de (uitgebreide) instellingen zijn verkregen na het gebruik van de Plug-in "Auto Back-p"? Of moet alle instellingen beter met de hand weer instellen. Oesp: Ik zie nu dat er staat "Backup u instellingen". Dus is daarmee het antwoord al gegeven. Beide instellingsback-ups zijn te gebruiken om deze met de OpenPli v1.0 Engma2 , terug te zetten. Sorry.
Kowalski Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Bij een ander forumlid hebben we vanavond OpenPLi-unstable-dm800-20100924 geïnstalleerd juist een uurtje voordat deze uit kwam. Is het raadzaam toch alsnog OpenPLi v1.0 te installeren of is deze versie in wezen dezelfde? Hoe dan ook, bedankt voor deze update. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Littlesat Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Als je echt elke dag upgrades wilt en je had OpenPli er al op staan, dan hoef je niets te doen of te installeren. Dit image krijgt niet elke dag een upgrade. Het is meer bedoeld voor degene die momenteel nog steeds op Jade3 zitten en gegarandeerd iets stabiels willen hebben en niet naar een upgrade-tje via de afstandsbediening in een situatie kunnen komen dat bijvoorbeeld bij een skin die niet werkt de box niet meer kunnen boten. Degene die tevreden zijn met de huidige OpenPli en de dagelijkse uploads met relatief klein risico zeker als ze het stoplicht op openpli.org in de gaten houden hoeven niets te doen... De huidige openpli unstable is zelfs nieuwer (24/9 ipv 12/9). Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Kowalski Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Littlesat, bedankt voor de info. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
SIMBAke Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 je zegt enigma 1 + 2 en daarna dus geen dm7000 maar een dm7000 is toch enigma 1 VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Ambilight Geplaatst: 25 september 2010 Geplaatst: 25 september 2010 Hallo in ieder geval bedankt Pli team maar waarom niet voor de DM7000 dat is toch de meest verkocht box en er zijn nog veel in bedrijf ik had daar ook graag een nieuwe images voor gezien Groet
Littlesat Geplaatst: 25 september 2010 Geplaatst: 25 september 2010 Dit komt omdat al die andere boxen OE image hebben en de DM7000, DM56X0 en de DM500 zijn CDK boxen. Het bouwen van een image zit daar iets anders, waardoor deze misschien later gereleased worden. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
hemertje Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Geplaatst: 25 september 2010 Origineel bericht van: SIMBAke je zegt enigma 1 + 2 en daarna dus geen dm7000 maar een dm7000 is toch enigma 1 We zeggen Enigma 1 en 2 OpenEmbedded boxen, daar hoort de 7000 niet bij helaas... Origineel bericht van: Ambilight Hallo in ieder geval bedankt Pli team maar waarom niet voor de DM7000 dat is toch de meest verkocht box en er zijn nog veel in bedrijf ik had daar ook graag een nieuwe images voor gezien Groet Aan de oudere Enigma1 CDK boxen zoals de 500, 56x0 en de 7000 wordt nauwelijks nog aan ontwikkeld. Kijk maar eens op: http://openpli.svn.sourceforge.net/viewvc/openpli/trunk/cdk/. DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast bert@ne Geplaatst: 26 september 2010 Geplaatst: 26 september 2010 Hoi,, Dan ben ik toch maar wat blij dat mijn dreambox 7000 met open PLI unstable van 11 -08 2010 loopt als een zonnetje... Bert,,
Altobelli Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Heeft iemand deze versie al draaiend op een 600pvr? Ikzelf heb gemini 4.7 erop zitten, is deze pli beter? Altobelli
Tonskidutch Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Altobelli, het is wellicht een nieuwer image voor de dreambox. kijk op de genoemde website of die als image voor jouw type dreambox ook aangeboden wordt. ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Altobelli Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Deze versie is beschikbaar voor mijn 600pvr, zoals de site aangeeft. Ik wil alleen weten of deze pli een meerwaarde heeft tav gemini 4.7, anders laat ik de gemini erop zitten. Altobelli
Tonskidutch Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 voor enigma1 is er wellicht enkel een comfort betreffende gebruiksgemak en of bediening (of je feed tbv downloads, die IHAD gemini nu laat "doodbloeden" ) ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen