Ga naar inhoud

[Release!] [24-09-2010] PLi®'s OpenPLi v1.0 Enigma1&2 OpenEmbedded images online

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb deze versie op mn dm800 gezet.

Hij draait retestabiel, veel downloads mogelijk in de feed, en de snelheid van teletekst is significant verbeterd.

Kortom, het gaat steeds beter met OpenPLi en het begint inderdaad vorm te krijgen. Ga zo door.

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Geplaatst:

Ik heb de versie in mijn 600pvr gezet, ziet er inderdaad goed uit, ik heb een andere skin erin gezet, kan ik deze ook verplaatsen naar beneden, staat nu midden in het beeld, kon dit met gemini bij general optie. Kan ik er ook useraddon via etc.inzetten en waar kan ik dit dan installeren in mijn box.

Ik moet nog wel een aantal dingen bekijken, de structuur is heel anders dan bij gemini.

Ik hoor het wel.

Altobelli

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Als je echt elke dag upgrades wilt en je had OpenPli er al op staan, dan hoef je niets te doen of te installeren. Dit image krijgt niet elke dag een upgrade. Het is meer bedoeld voor degene die momenteel nog steeds op Jade3 zitten en gegarandeerd iets stabiels willen hebben en niet naar een upgrade-tje via de afstandsbediening in een situatie kunnen komen dat bijvoorbeeld bij een skin die niet werkt de box niet meer kunnen boten.

Degene die tevreden zijn met de huidige OpenPli en de dagelijkse uploads met relatief klein risico zeker als ze het stoplicht op openpli.org in de gaten houden hoeven niets te doen... De huidige openpli unstable is zelfs nieuwer (24/9 ipv 12/9).

wanneer staat de volgende update in de planning voor de open pli 1.0 ???

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Geplaatst:

Als je niet kunt wachten dan kun je beter overstappen op de OpenPli beta... Dan kan je elke dag een upgrade krijgen.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

#Hemertje,

heel goede image, dank jullie weer!!!!!!

Zijn jullie al bezig met een usb tuner plug-in á la Team Elite. Zij hebben daarin veel drivers zitten?

Nu zij ermee gestopt zijn, is het jammer dat deze plugin nu niet verder ontwikkelt wordt.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen