Shotfac Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Hallo all, heb een probleem met mijn good old dreambox 5620, deze draait op de zolder met gemini maxvar 3.4 op een monoblok welke aan de rotor zit. Echter zorgt deze niet voor de positie van de satelliet, dat doet mijn relook beneden. Het probleem is dat ik na het laden van de settingslijsten welke correct zijn de volgende melding krijg bij elk kanaal: no data for this service available. Heb deze beneden ook geprobeerd op de aansluiting van de relook, helaas met dezelfde melding. Echter de signaalmeting is perfect en geen foutmeldingen (ber). Alle kanalen geven dus dezelfde melding. Als ik een kanaal wijzig geeft ie als korte schermmelding met de titel 'switch' en de inhoud 'no service' Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn dat de services niet gevonden worden ??? geen enkele !!! Bij een transponder scan worden wel de transponders afgelopen maar geen enkele service wordt gevonden. dank bij voorbaat Niet katten maar lekker satten------------------------------VU+ SOLO
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen