Ga naar inhoud


VERVANGER gezocht voor mijn oude PVR's


Roadfighter

Aanbevolen berichten

Hallo forum leden,

 

Ik heb een Arion PVR 9400 HDMI en als opvolger daarop heb ik een Homecast PVR 9000 gekocht.

Nu bevalt de homecast voor geen meter, want van alle series die ik opneem (en ik neem nog al wat op) is 30 procent niet goed.

En dat te bedenken dat ik de laatste FW er in heb, en volgens Homecast is dit de beste ooit sick

Nu kan ik de strijd aangaan met homecast (gaat ook wel gebeuren) maar wat is nu een goeie dual tuner vervanger.

Ik neem vaak series en films op en als dat elke week wordt verpest door geen/slechte opname wat moet je dan als sat kijker ? Overstappen op ZIGGO ?, was ik niet van plan.

Vu+ Duo, Open Pli v2.0 en cccam

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat denk je van de VU+. Ik neem heel veel op. Nooit fout.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wat een reacties... laugh maar VU+ had ik nog nooit van gehoord confused , zal er eens op gaan googlen.

Wat de prijs betreft tja heb net 559 euro voor en Homecast met problemen uitgegeven.

Zal eerst eens zien wat ze er van maken bij de leverancier van mijn homecast en dan zien we wel eens verder.

In ieder geval bedankt voor de reacties.

 

Emil

Vu+ Duo, Open Pli v2.0 en cccam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al zei, ik neem heel veel op,nooit problemen.

De opnames zijn meteen gedecodeerd. Timeshift gebruik ik nooit, dat weet ik dus niet. (VU+).

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Hallo mede forum leden,

 

Bedankt voor jullie input.

De Homecast mad is ondertussen de deur uit laugh

 

En als opvolger staat er nu de VU+

 

En dat is inderdaat een geweldig apperaat, doet gewoon alles wat je van een goede ontvanger verwacht.

Ik heb er Open Pli op gezet en tot nu toe doet hij alleen nog maar wat ik wil en heb nog niets kunnen vinden wat fout ging.

 

Nogmaals bedankt allemaal, voor de input.

Vu+ Duo, Open Pli v2.0 en cccam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...