phil99 Geplaatst: 25 september 2010 Geplaatst: 25 september 2010 Hallo, ik ben hier nieuw op het forum. Na veel forums gelezen te hebben heb ik mij een rebox RE-9000HD gekocht welke deze morgen geleverd werd. Nu ben ik tot de vaststelling gekomen dat er nog geen harde schijf inzit. welk toerental moet deze HD hebben , is een 5400 tr/min goed of moet dit een zijn met 7200 tr/min. m.v.g phil99
sathopper Geplaatst: 25 september 2010 Geplaatst: 25 september 2010 Waar de meeste goede ervaringen mee hebben is de Wester Digital Green serie. Deze verbruiken minder stroom en dit is goed te merken aan de warmte ontwikkeling van zowel Harddisk als de voeding van de Rebox. Succes met je aankoop.
phil99 Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Geplaatst: 25 september 2010 Ik zou wel kiezen voor de 2,5" versie van een HD, die maken zowiezo geen lawaai ,bijna geen warmte ontwikkeling en zeer zuinig kwa stroom verbruik. Die green versie welk toerental heeft die ?
sathopper Geplaatst: 25 september 2010 Geplaatst: 25 september 2010 5400rpm maar google gewoon even op wd green en je vind alle spec's. Ik heb ook even met een 2,5" 80GB HD getest en dit werkte prima en bleef ook lekker koel. De 3.5" WD green doet het ook prima en hoor je ook nauwelijks.
David1980 Geplaatst: 25 september 2010 Geplaatst: 25 september 2010 Ik heb ook een WD green er in gezet, en ben prima tevreden UPC Horizon + Samsung EU55D8000
De_Perre Geplaatst: 25 september 2010 Geplaatst: 25 september 2010 Heb er een WD Green inzitten, en werkt perfect. Staat op de Rebox site als 'aanbevolen'; vandaar dat ik dit advies maar gevolgd ben. Ze installeren is een fluitje van een cent. [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen