Gast charliekilo Geplaatst: 25 september 2010 Geplaatst: 25 september 2010 weet iemand wat de fout kan wezen pioneer S100NL2 daar springt hij in DL2E ik heb e devoeidng eruit gehad voor wat elco,s te vernieuwen en weer terug gezet opnieuw geflahst maar komt steeds terug en geeft dan aan (een fout bij de updating van de firmware)en dan zegt die %dl?c8 aan en dan weer DL2E
satencom Geplaatst: 25 september 2010 Geplaatst: 25 september 2010 ik denk dat het firmware niet goed is geladen of het moederbord is stuk Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Tandberger Geplaatst: 26 september 2010 Geplaatst: 26 september 2010 Ik gebruikte PIONERO V4.0(FINAL) voor programmeren zonder probleem (DBR-S210NL). http://www.dbring.de/sat/firmware/Pioneer.html G Homecast HS9000 CD, Multiswitch Astra 19, 23, 28, Philips 7141HD, SkyHD, Pioneer DBR-S210NL, Technomate TM-5400 CI+, Echostar HDS-600RS (Sling freesat+)
satencom Geplaatst: 26 september 2010 Geplaatst: 26 september 2010 kijk hier ook even klik Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast charliekilo Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 weet iemand ook of dbr- 1430 s100nl2 ook seriail te pathsen is en met welk programma en graag een link erbij
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen