peterksr Geplaatst: 27 september 2010 Auteur Geplaatst: 27 september 2010 hallo Bigfoot, bedank voor je antwoord ik heb dat begrepen maar het gaat mij er om om het bedrag te wijzigen voor een klant als dit nodig is. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gast Kimble Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Zoals Bigfoot al zei kan het met de regel if(veld=ja) then 400 else 'Vaste Waarde'$B$6 waarbij die B6 een afwijkend borg bedrag kan zijn. Wat Psy... zegt, nee gebeurd niet wat jij bedoeld. Wel op bereiken bijvoorbeeld SOM(A7:A88), dus geen minteken. Zal er achter duiken en van je borg een dropdown-container maken. Zal ook het jaartal aanpassen zodat het verhaal van de nutsvoorzieningen effect gaan krijgen. Voor Con een extra veld met gemiddelde per persoon in een grafiek (puur omdat ik straks als je de sheet in gebruik hebt nieuwsgierig ben of grotere groepen mensen per persoon inderdaad veel minder water gebruiken. Heb vanavond tijd en morgen helaas niet, maar woensdag is het zeker klaar. Als je nog meer wensen hebt dan ff doorgeven dan pas ik het toe in het verhaal.
peterksr Geplaatst: 27 september 2010 Auteur Geplaatst: 27 september 2010 hallo Kimble, zou mooi zijn deze aanpassingen toe te passen. ik ben er weer benieuwd naar. gr peter 1 maal VU+ DUO +
winwiz Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Origineel bericht van: peterksr hallo Kimble, zou mooi zijn deze aanpassingen toe te passen. ik ben er weer benieuwd naar. gr peter Wacht maar tot je de rekening krijgt Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
peterksr Geplaatst: 27 september 2010 Auteur Geplaatst: 27 september 2010 Origineel bericht van: winwiz Origineel bericht van: peterksr hallo Kimble, zou mooi zijn deze aanpassingen toe te passen. ik ben er weer benieuwd naar. gr peter Wacht maar tot je de rekening krijgt woon in de ardennen is leuk om een toertje naar te maken.bij mij staat de koffie en wat lekkers klaar voor kimble. ik ben overtuigd dat hij dit aanbod zal aannemen als vergoeding :D we zijn er om elkaar te helpen nietwaar ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Con Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Één van de weinige software van MS vind ik goed en dat is . . . . Excel, echt toppie, Kimble heeft een nog hogere pet op. HGCC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
peterksr Geplaatst: 28 september 2010 Auteur Geplaatst: 28 september 2010 nou ben ik vandaag eens bezig geweest om zoals kimble heeft geschreven een dropdown container te maken maar dit is mij helaas tot op heden niet gelukt. kan iemand mij eens uitleggen hoe zo iets te maken welke in de sheet toe te passen is ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Con Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: peterksr nou ben ik vandaag eens bezig geweest om zoals kimble heeft geschreven een dropdown container te maken maar dit is mij helaas tot op heden niet gelukt. kan iemand mij eens uitleggen hoe zo iets te maken welke in de sheet toe te passen is ?gr peter Wat versta jij onder een "dropdowncontainer"? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
peterksr Geplaatst: 28 september 2010 Auteur Geplaatst: 28 september 2010 ik denk zals kimble het formuleerd een keuze mogelijkheid met keuze J/N om het bedrag van de borg betaling te wijzigen. ik vroeg me ook af hoe het bovenste tekstvak zo groot te maken zoals het nu is. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Con Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Met onvoorwaardelijke opmaak kun je volgens mij al een heel eind op weg komen. Daar kun je voorwaarden stellen aan de input. Je kunt ook kiezen voor gegevensvalidatie. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
peterksr Geplaatst: 29 september 2010 Auteur Geplaatst: 29 september 2010 hallo Con, kan het zijn dat ik de door jou geposte tabbladen niet zie ? ik werk met office versie 2010. gr peter Ps Kimble als jij de zaken kan inplanteren graag want mij is het nog niet gelukt. 1 maal VU+ DUO +
Gast Kimble Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Ben weer onder de "levenden" en ga weer verder met je sheet. Kimble
peterksr Geplaatst: 29 september 2010 Auteur Geplaatst: 29 september 2010 Origineel bericht van: Kimble Ben weer onder de "levenden" en ga weer verder met je sheet. Kimble hoor graag weer van je als "levend persoon " :D peter 1 maal VU+ DUO +
Con Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Origineel bericht van: peterksr hallo Con, kan het zijn dat ik de door jou geposte tabbladen niet zie ? ik werk met office versie 2010. gr peter Ps Kimble als jij de zaken kan inplanteren graag want mij is het nog niet gelukt. Ik werk nog met Office 2003, kan niet wennen aan die verschrikkelijke linten. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Kimble Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 2007 kan zoveel meer. Was even wennen en zoeken, maar ben helemaal over op Office 2007 in zijn geheel. Ennuh, wel eerlijk bekennen dat als iets niet snel genoeg lukt in 2007 ik de bijna "blindelingse" handelingen in 2003 gebruik en dan opsla om ze in 2007 weer te openen Zoek het dan later wel uit, hoe uit te voeren. Grootste probleem was 2003 in de UK en nu 2007 in de NL versie. Tja en dan krijg opeens vreemde kreten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen