Gast Kimble Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 Hierbij een sheet met alle correcties. Blad 3 met de factuur is weg en zal dus straks ook worden gepost worden met een Sat4all factuur. Zit nog wat werk in de opmaak om die identiek te krijgen, maar zit al ongeveer over de 70%. Cellenverwijzingen werken daar al in.
peterksr Geplaatst: 6 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2010 Origineel bericht van: Kimble Hierbij een sheet met alle correcties. Blad 3 met de factuur is weg en zal dus straks ook worden gepost worden met een Sat4all factuur. Zit nog wat werk in de opmaak om die identiek te krijgen, maar zit al ongeveer over de 70%. Cellenverwijzingen werken daar al in. hallo Kimble, kan het zijn dat er wat mist ik zie alleeen 2 documneten een in pdf en de andere in .doc. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gast Kimble Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 Ja, klopt Je hebt ook al bijna een eigen HD hier met bestanden. Nee mijn foutje, moest het rar bestand pakken die op buroblad stond en ik had de uit je map gepakt.
peterksr Geplaatst: 6 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2010 nou dat kan natuurlijk gebeuren als je er zo druk mee bent he ik zie je ook in zoveel topic opduiken druk baasje en dan nog andere vragen beantwoorden via pm maar zou je dan a.u.b. alsnog de goede rar kunnen plaatsen ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gast Kimble Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 Rar staat al bij het bericht. Ik heb die oude weggehaald en de nieuwe er gezet
peterksr Geplaatst: 6 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2010 Origineel bericht van: Kimble Rar staat al bij het bericht. Ik heb die oude weggehaald en de nieuwe er gezet excuses niet gezien. gr peter 1 maal VU+ DUO +
peterksr Geplaatst: 7 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2010 hallo Kimble, ik had nog een vraagje : als ik nu in het blad verhuur een regel wil tussen voegen is er dan ook een mogelijkheid om dan alle waardes is de cellen mee in te voegen ? en de cel verhuur nummer gelijk aangepast zien want nu moet ik de nummering handmating aanpassen voor de tussengevoegde regel en alle regels die er onder staan. gr peter 1 maal VU+ DUO +
peterksr Geplaatst: 7 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2010 hallo Kimble, ik heb wat celwaardes aangepast in jou versie ik sluit hem bij zodat je hier de veranderingen kan doen. dan hoef ik niet steeds het blad aan te passen . gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gast Kimble Geplaatst: 7 oktober 2010 Geplaatst: 7 oktober 2010 Peterskr, Je maakt nu een "beginnersfout". Zal de sheet eens aanpassen, zodat ie weer werkt omdat je nu rijen aan het invoegen bent zonder formules. De sheet zal uiteindelijk een rommeltje worden. De nummering van het verhuurnummer klopt niet meer, dus dat moet ik sowieso aanpassen. Als je een rij wilt invoegen, selecteer de rij boven waarin je hem wilt invoegen en (rechtermuistoets kopieer), dan rechtermuistoets invoegen en plakken. De formules gaan dan wel mee en alle rijen eronder verschuiven 1 postitie omlaag. Zal voor het verhuurnummer een truukje moeten gaan maken, zodat dit ook automatisch gaat, maar wel gekoppeld is aan een huurder en niet veranderd.
peterksr Geplaatst: 7 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2010 hallo kimble, als het goed is heb ik de cellen wel aangepast. gr peter 1 maal VU+ DUO +
peterksr Geplaatst: 7 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2010 ik zie het al eerst aangepast de cellen en daarna regels ik gevoegd dom dom . gr peter 1 maal VU+ DUO +
peterksr Geplaatst: 7 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2010 hallo Kimble hier de aangepaste versie gr peter 1 maal VU+ DUO +
peterksr Geplaatst: 11 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2010 hallo Kimble, heb nog eens tijd gehad om te kijken naar de sheet. gr peter 1 maal VU+ DUO +
winwiz Geplaatst: 11 oktober 2010 Geplaatst: 11 oktober 2010 Misschien moet je even hier kijken...... http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1905941/1 Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
peterksr Geplaatst: 11 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2010 dank je voor de info is een komplete verrasing voor mij. jammer hoor weer iemand weg met veel ekspertische. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen