Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hierbij een sheet met alle correcties. Blad 3 met de factuur is weg en zal dus straks ook worden gepost worden met een Sat4all factuur. :D

Zit nog wat werk in de opmaak om die identiek te krijgen, maar zit al ongeveer over de 70%. Cellenverwijzingen werken daar al in.

• Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Kimble
Hierbij een sheet met alle correcties. Blad 3 met de factuur is weg en zal dus straks ook worden gepost worden met een Sat4all factuur. :D

Zit nog wat werk in de opmaak om die identiek te krijgen, maar zit al ongeveer over de 70%. Cellenverwijzingen werken daar al in.

hallo Kimble,

kan het zijn dat er wat mist ik zie alleeen 2 documneten een in pdf en de andere in .doc.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

Ja, klopt blush

Je hebt ook al bijna een eigen HD hier met bestanden. :D

Nee mijn foutje, moest het rar bestand pakken die op buroblad stond en ik had de uit je map gepakt.

Geplaatst:

nou dat kan natuurlijk gebeuren als je er zo druk mee bent he cool

ik zie je ook in zoveel topic opduiken druk baasje en dan nog andere vragen beantwoorden via pm blush

maar zou je dan a.u.b. alsnog de goede rar kunnen plaatsen ?

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

Rar staat al bij het bericht. Ik heb die oude weggehaald en de nieuwe er gezet wink

Geplaatst:
Origineel bericht van: Kimble
Rar staat al bij het bericht. Ik heb die oude weggehaald en de nieuwe er gezet wink

excuses niet gezien.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

hallo Kimble,

ik had nog een vraagje :

als ik nu in het blad verhuur een regel wil tussen voegen is er dan ook een mogelijkheid om dan alle waardes is de cellen mee in te voegen ?

en de cel verhuur nummer gelijk aangepast zien want nu moet ik de nummering handmating aanpassen voor de tussengevoegde regel en alle regels die er onder staan.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

hallo Kimble,

ik heb wat celwaardes aangepast in jou versie ik sluit hem bij zodat je hier de veranderingen kan doen.

dan hoef ik niet steeds het blad aan te passen .

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

Peterskr,

Je maakt nu een "beginnersfout".

Zal de sheet eens aanpassen, zodat ie weer werkt omdat je nu rijen aan het invoegen bent zonder formules.

De sheet zal uiteindelijk een rommeltje worden.

De nummering van het verhuurnummer klopt niet meer, dus dat moet ik sowieso aanpassen.

Als je een rij wilt invoegen, selecteer de rij boven waarin je hem wilt invoegen en (rechtermuistoets kopieer), dan rechtermuistoets invoegen en plakken.

De formules gaan dan wel mee en alle rijen eronder verschuiven 1 postitie omlaag.

Zal voor het verhuurnummer een truukje moeten gaan maken, zodat dit ook automatisch gaat, maar wel gekoppeld is aan een huurder en niet veranderd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen