Ga naar inhoud


[RE-9000HD] wat doe ik verkeerd voor tvvlaanderen


phil99

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Wanneer je astra 19 op Diseqc 2 ontvangt, zou Astra 23 op Diseqc 1 moeten staan.

 

Het zou ook kunnen betekenen, dat je de Duo LNB met de verkeerde hals in de montageklem hebt zitten.

 

OIn ieder geval zou in jou opzet astra 23 op diseqc 1 moeten zitten.

 

Ik was er in mijn eerdere post vanuit gegaan dat astra 1 op diseqc 1 zat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


een duo lnb is zo gemaakt ,je ontvangt altijd eerst 19,2 en dan de 23,5 als de hoorn

nou links of recht op de schotel zit dat maakt niks uit .

dus de 19,2 op 1 en de 23,5 op 2 wand als je dit om draait haal je de zenders van

23,5 binnen op instellingen van de 19,2

als je duo lnb wilt uit richten op 23,5 zal je een satmeter nodig hebben die een DiSEqC" switch

kan schakelen

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu begrijp ik het niet meer, disqec sw op 1-2 en omgekeerd 2-1 geen ontvangst op beide astra's, disqec op 2-4 ontvangst op beide astra's alleen geen HD zenders van tv vlaanderen,

op astra 23,5: eurosport, darking tv,extreme sport,zone reality,hustler tv,jimjam,motors tv enz, dus ik ontvang wel degelijk de beide astra's. Of kan het de REBOX zelf zijn ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat kan, kan je met een satfinder de beide astra vinden of moet je dit doen via de rebox?

Wat ik ook niet begrijp is SERVICE FOUT, is dit een fout van de ontvanger of van de provider.

de zenders, TV oost,TV rijnmond,TV noord, zijn dat vrij te ontvangen zenders? want daar krijg ik ook de melding SERVICE FOUT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had bij het installeren ook konstant die service fout, had met de juiste instellingen te maken. Uiteindelijk de juiste gevonden en toen lukte het. Ik heb vaak de fastscan gedaan op HD na elke verandering van de instelling. Het kaartje op en neer in het vaste slot doen kan ook helpen :D

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat je een HD abo hebt bij TV Vlaanderen? Zoiets moet je hebben voor de Nederlandse zenders, behalve dan HD Ned 1 2 3 - die zijn vrij te ontvangen. Simpele vraag, even alles uitsluiten om je probleem op te lossen.

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...