Ga naar inhoud


[TF6000PVR] Benaderen via netwerk met een Mac


Gast mapdek

Aanbevolen berichten

Hi,

 

Ik ben sinds kort eigenaar van een TF6000PVR, hiervoor gebruikte ik een TF5000PVR naar volle tevredenheid (gaat nu naar de slaapkamer).

 

De 6000 heeft WLAN en kan daardoor via een netwerk of zelfs via internet benaderd worden.

Alle instellingen mbt WLAN staan nu goed, ik kan ook via FTP bestanden er op en af zetten. Echter het op afstand programmeren van de timer is een probleem.

Ik ben een Mac gebruiker, incl iPhone, en daar wordt alleen gebruik gemaakt van Safari als webbrowser. En die wil wel verbinding maken met de 6000 alleen timer instellen gaat niet, als ik de knop nieuwe timer indruk gebeurt er niets. Dit geld ook voor transport van bestanden via Safari, dan krijg ik de melding dat dit alleen met Internet Explorer kan.

 

Weet iemand een manier om dit te omzeilen?

Ik heb de 6000 nl gekocht met het idee dat ik op afstand met bv mijn iPhone de timer zou kunnen instellen, op deze manier gaat het niet.

 

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die werkt jammer genoeg niet.

Waar het eigelijk om gaat is de iPhone, ik heb diverse browsers geprobeerd waaronder Bolt. Bolt kun je instellen als IE6, IE7 of IE8 maar dat helpt ook niet, ik krijg nog steeds de melding dat ik IE moet gebruiken.

 

Geen idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.

 

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...