irciot5400 Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ik gebruik sinds een week OpenPli en die is significant veel trager met teletekst dan ***gecensureerde naam verwijderd*** op HD zenders. Het was niet supersnel maar toch echt wel veeeeel sneller dan OpenPli en ook werkbaar. Teletekst is nu op HD bijna niet werkbaar meer irciot
Littlesat Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Goede tip DeBeek... dan zal hij inderdaad iets sneller werken dan het censuur image... want die heeft geen teletekst cache. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Boerenjong Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Hallo Ik begrijp het niet helemaal Wat is een CENSUUR image. Is dat de Newnigma of een andere???? Grtz
Gast Neo Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Origineel bericht van: Boerenjong Hallo Ik begrijp het niet helemaal Wat is een CENSUUR image. Is dat de Newnigma of een andere???? Grtz Ik sluit me hier ook bij aan. Waarom wordt hier CENSUUR gepleegd? We hebben het hier toch over Newnigma2 ?!?
beerns Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Ik wil voor huisgenoten met wat mindere ogen, de grootte vd text van de zendernaam op het oled display aanpassen. Heb zitten kijken in skin.xml, maar weet gewoon niet welke regen de grootte vd zender regelt op dit display. Weet toevallig iemand dat? Gaat trouwens om een Db8000
Harley Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Origineel bericht van: beerns Ik wil voor huisgenoten met wat mindere ogen, de grootte vd text van de zendernaam op het oled display aanpassen. Heb zitten kijken in skin.xml, maar weet gewoon niet welke regen de grootte vd zender regelt op dit display. Weet toevallig iemand dat? Gaat trouwens om een Db8000 http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1806025/1 VU+ Duo2 - PrismCube
Gast edemon Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 oke hemertje das duidelijk dus is niks aan te doen dan bedankt
Gast frov Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 Oh, en een andere vraag aub: nu ik 3.0.2 draai, staan de ondertitels bij bv Discovery-HD links midden, ipv het gebruikelijke midden onderin. Dat is alleen in de skin DreamTV-HD, als ik een andere kies dan staat het OK midden onder. Deze skin wil ik graag blijven gebruiken. Weet iemand hoe ik de subs her positioneer? Dmv een skin.xml of is er een plugin voor dit (ik kan zelf niets vinden) ?
Satlook Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 Ik krijg de Picons niet geinstalleerd. Wilde eerst de CF card formateren maar onder harddisk zie ik hem niet staan. Waar ik hem wel zie is onder newnigma2 services / systeeminstellingen / Device manager / ik heb hem toen daar geformateerd, maar kan uit 3 dingen kiezen vfat, ext2, of ext3. ( ik dacht zelf ext3) ik heb ook onder ,newnigma2 services/ osd instellingen / CF card geselecteerd . Maar ik krijg geen picons in mijn balk. Wat doe ik fout? DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Sigma Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 Blauwe toets daar kun je alles vinden. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Satlook Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 Citaat: Blauwe toets daar kun je alles vinden. Ja snap ik enigszins nog wel maar de picons komen niet inzicht bij mij? DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Sigma Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 Blauwe toets Newnigma settings dan OSD instellingen Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gerard 76 Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 Een paar maand geleden had ik newnigma ook eens peprobeerd. toevallig kreeg ik toen ook de picons niet aan de praat.
Sigma Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 klopt is nu veranderd bij mij staan ze gewoon opde SD kaart Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen