OmePeter Geplaatst: 25 september 2010 Geplaatst: 25 september 2010 Nu. Beyaz Turksat 42 Oost. 12729V. ipv Psv-Gronningen
Devrim Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Origineel bericht van: OmePeter Nu. Beyaz Turksat 42 Oost. 12729V. ipv Psv-Gronningen Beyaz TV zend elke week Eredivisie wedstrijden FTA. Best fijn dus als je Turks kan want het commentaar is tien keer beter Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0 Dreambox 500+ x Gemini 4.7 WandTV USB DVB-T Stick 7E/19.2E/23.5E/42E
aaannk Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Origineel bericht van: Devrim Nu. Beyaz Turksat 42 Oost. 12729V. ipv Psv-Gronningen Beyaz TV zend elke week Eredivisie wedstrijden FTA. Best fijn dus als je Turks kan want het commentaar is tien keer beter [/quote Commentaar zet ik meestal zachter, omdat ik er toch niks van versta, en tis nogal druk commentaar. Aan het einde van een wedstrijd snak ik naar adem, ik hoor liever Hugo Walker haha---komt die bal,etc. Wiljo
OmePeter Geplaatst: 28 september 2010 Auteur Geplaatst: 28 september 2010 @Devrim Helaas beheers ik geen Turks. Dus de site van Beyaz is voor mij onbegrijpelijk. Afgelopen zondag is de wedstrijd van PSV vervangen voor die van Ajax (natuurlijk). Maar ik heb dat nergens kunnen lezen. En helaas is de site van Liveonsat niet altijd actueel. Dus misschien is een melding (hoe dan ook) wel interresant voor de voetballiefhebbers in Nederland.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen