Gast Geplaatst: 3 augustus 2002 Geplaatst: 3 augustus 2002 hallo allemaal. Ik heb een probleem. Ik heb een philipsontvanger de dst 5816/23a. Nu het volgende: Ik decodeer de kanalen via een laptop en een printplaatje op de plaats waar normaal de kaart zit. Ik gebruik decrypt op de laptop omdat het een oudje is en er geen w 95 opkan. Nu het probleem:Zoals jullie waarschijnlijk wel weten worden de nederlandse zenders erafgeflikkerd na een paar seconden.Nu probeer ik het voor elkaar te krijgen om c+ en de nederlandse zenders terug te krijgen. Ik heb geprobeerd mijn antwoord bij jullie te vinden maar ik heb er te weinig verstand van om het te begrijpen wat jullie bedoelen. Zou er iemand mij in een simpele taal kunnen uitleggen hoe ik het kan oplossen. IK HEB ER TOTAAL GEEN VERSTAND VAN van de omschrijvingen die hier soms gebruikt worden. bij voorbaad dank voor degene die me wilt helpen.
Rakker71 Geplaatst: 3 augustus 2002 Geplaatst: 3 augustus 2002 Zie attacks op dit board. Groetjes van Rakker71 Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500 Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen