Ga naar inhoud

Vraag over Visiosat schotel.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vraagje! momenteel heb ik een schotel van 100cm, lnb twin 0,3 db, TF 5510.Nu overweeg ik een Visiosat Big bisat aan te kopen.Haal ik met de bisat de zelfde waarden als met mijn oude schotel? ( niveau 80%, kwaliteit 99%, bisat voor 13°, 19,2°,23,5°en 28,2°)

Grts.

Geplaatst:

ik denk dat je met je 100cm de kwaliteit ook kunt opschroeven, iets beter gaan uitrichten en je hebt ook beter kwaliteit.

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Geplaatst:

Ik heb de visiosat geprobeerd en weer teruggegeven ik gebruik weer mijn 100 cm schotel en heb op 19,2 weer 99 % op de visiosat kwam ik niet hoger dan 85%.

De schotel werd door een vakman met goede meetinstrumenten geplaatst en dus ook weer mee teug genomen.

Geplaatst:

Visiosat is besteld, zijn de inverto ultra black twin lnb geschikt voor de big bisat of moet ik toch gaan voor de Alps twin? 4 lnb voor 13-19.2-23.5-28.2.

Alvast bedankt.

Grts.

Geplaatst:
Origineel bericht van: BERT13
zijn de inverto ultra black twin lnb geschikt voor de big bisat of moet ik toch gaan voor de Alps twin? 4 lnb voor 13-19.2-23.5-28.2.

De inverto ultra black twin is zeker geschikt icm big bisat. Zie deze foto: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showpic&id=70364 U hoeft niet perse de smalle alps twin te gebruiken als u alleen astra 1,2,3 en hotbird wilt ontvangen. U kunt wel overwegen om alleen voor de astra 3 een Alps twin lnb te nemen. Hoeft niet het mag wel.
Geplaatst:

bedankt Ventura, ze zijn besteld.

Grts. Bert

Geplaatst:

Signaalwaardes tussen verschillende schotels kun je niet zomaar met elkaar vergelijken, ieder merk hanteert z'n eigen schaal.

Heb hier 2 onvangers op dezelfde lnb die beiden erg afwijkende waardes geven.

Wat 85% op de Icord is, is ongeveer 45% op de pr-hd1000.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen