jame Geplaatst: 26 september 2010 Geplaatst: 26 september 2010 Allerlei gebruikers hebben al aangegeven dat de Aston Seca Dual 1.07 CI module een goede keus is voor twin-HDPVR's zoals de TF7700HDPVR. Ik heb momenteel 2 Aston modules in deze receiver: - Aston Seca Dual 1.07 v2.18 - Aston 1.03 Als ik met de 1.07 tussen de gecodeerde zenders van TV Vlaanderen zap duurt het ca 4-5 seconden alvorens ik beeld heb. Tijdens die 4-5 seconden zie ik geregeld beeldfreezes en "gecodeerde uitzending" popup's. Deze Aston 1.07 parameters kan ik via de TF zien: Serienummer: 0100-111935 Bediening 2.1800B Hardware 1.0000 Cicas 1.0003 Boot 2.1800 CA versie 2.0r14 Met de 1.03 die al bijna in de vergeetput geraakt was, zap ik bijna even snel als tussen niet gecodeerde uitzendingen en geen freezes, geen popups. Ik dacht dat een 1.03 al lang niet meer werkte. Dus ik ben zeer verrast. Opnemen met tuner 2 terwijl je kijkt met tuner 1 is niet mogelijk met de 1.03. Ik weet (nog) niet of de 1.03 de maandelijkse code update van TVV overneemt en geschikt is voor alle TVV zenders, want ik heb thans geen 23.5E ontvangst. Ik ben eigenlijk de kluts volledig kwijt. Mijn 1.07 is absolute rubbish kwa kijk & zapgenot. Daarom, welke is de beste cam voor TV Vlaanderen in een TF7700HDPVR? Is het misschien dan toch de officiële TV Vlaanderen/CDN module? J.
HDfanaat Geplaatst: 26 september 2010 Geplaatst: 26 september 2010 Jame, jouw problemen met de Aston cam versie 2.18 doen mij sterk denken aan dezelfde problemen die ik destijds had met deze versie op mijn TF7710HDPVR. De problemen waren ( althans bij mij ) volledig ( !! ) verdwenen nadat de cam ge-update was naar versie 2.23. Voor de update ben je waarschijnlijk afhankelijk van misschien een mede-forumlid(?)die het tegen een kleine vergoeding voor je kan doen. Gr. Albert
Gerard 76 Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Volgens mij laat de 1.03 geen updates meer door waardoor je kaart na een maand op zwart gaat. Heractiveren gaat dan dus ook niet.
jame Geplaatst: 28 september 2010 Auteur Geplaatst: 28 september 2010 Hoi, Is er iemand in prov Antwerpen/Belgisch Limburg of Noord-Brabant die mijn Aston kan upgraden? Of kan ik het dan eventueel zelf. Ik heb de flux_223.rec via de site van de importeur maar weet niet hoe hem te laden. J. Retie-België
HDfanaat Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Jame, probeer anders of er een winkel bij jou in de buurt is ( bijv. die in Eindhoven ) die jouw cam kan ( en wil ! ) updaten. Ik ben er van overtuigd dat het toch de moeite waard is, gezien mijn ervaringen. Of hopelijk reageert er alsnog een forumlid bij jou in de buurt. Mocht het nog lukken, laat het resultaat dan aub even via dit forum weten, succes ! Gr. Albert
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen