Ga naar inhoud

bestaat er ook een classicmenu of bureaublad voor win7

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waarom zou je dat in G**naam willen? Maar op je bureaublad je rechtermuisknop aanpassen aan persoonlijke voorkeuren en dan het juiste thema kiezen (windows klassiek bijvoorbeeld)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Je kan inderdaad via rechtermuistoets in je balk onderin XP/Vista/2000 uiterlijk gaan.

Zelf heb ik de voorkeur als zoiets als hieronder, druk met op de windowsknop en alles verschijnt of met de muis onder het scherm afgaan. cool

post-214-1318261309,7083_thumb.jpg

Geplaatst:

Is gewoon een kwestie van gebruiken en wennen. Straks krijg je de nieuwe office en dan kan je nog veel meer wennen aan al die ribbons.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Je zult toch een keer moeten wennen en zo heel veel verschil zit er ook niet in hoor maar je kunt zoals gezegd de klassieke thema kiezen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:
Origineel bericht van: napoli
ik bedoel dus het zelfde menu zoals xp vind het menu van win7 namelijk niks ben gewoon gehecht aan het oude.(classic menu)

Het is in principe hetzelfde, alleen maar een beetje anders.

Maar zoals al eerder hier aangegeven, je moet toch een keer over..

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

er is een softwarepakketje voor die dat kan smile

ik kom alleen niet op de naam laugh

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:
ik bedoel dus het zelfde menu zoals xp vind het menu van win7 namelijk niks ben gewoon gehecht aan het oude.(classic menu)

Hetzelfde hier, ik wil ook gewoon mijn oude XP style menu kunnen gebruiken onder Windows 7.
Bepaalde features ontbreken gewoon onder Vista/W7.
En nee, daar wen je niet zomaar even aan. frown
Zelf gebruik ik daarom Classic Shell voor Windows 7. smile

Citaat:
What is Classic Shell?
Classic Shell is a collection of features that were available in older versions of Windows but are removed from Vista and Windows 7. It has a classic start menu for Windows 7, it adds a toolbar for Windows Explorer and supports a variety of smaller features.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Doman

Hetzelfde hier, ik wil ook gewoon mijn oude XP style menu kunnen gebruiken onder Windows 7.
Bepaalde features ontbreken gewoon onder Vista/W7.
En nee, daar wen je niet zomaar even aan. frown
Zelf gebruik ik daarom Classic Shell voor Windows 7. smile

Citaat:
What is Classic Shell?
Classic Shell is a collection of features that were available in older versions of Windows but are removed from Vista and Windows 7. It has a classic start menu for Windows 7, it adds a toolbar for Windows Explorer and supports a variety of smaller features.

Nou ben ik erg benieuwd welke features je mist in win7 die xp wel heeft.

We hebben het wel over het menu hè en niet over programmatjes zoals outlook express ofzo

Geplaatst:

Verplaatsen naar... ?? Verdwenen optie mad

Lijkt heel simpel, maar is wel weg...

Via google ken je wel een cheat vinden, die de optie weer teruggeeft, maar toch! Dit soort missertjes hadden win7 in 1 keer favoriet gemaakt!! ( gaat alsnog wel gebeuren, maar het had zoveel makkelijker kunnen zijn wink )

groetjes,

Maestro

- - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - -

** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **

Geplaatst:
Origineel bericht van: maestro
Verplaatsen naar... ?? Verdwenen optie mad

Lijkt heel simpel, maar is wel weg...

Via google ken je wel een cheat vinden, die de optie weer teruggeeft, maar toch! Dit soort missertjes hadden win7 in 1 keer favoriet gemaakt!! ( gaat alsnog wel gebeuren, maar het had zoveel makkelijker kunnen zijn wink )
groetjes,

Maestro

Dit is het context menu en heeft niets met wat je ziet te maken. Win7 wordt bij verstokte overstappers toch echt wel als favoriet bestempeld. Uiteraard wel even een gewenningsperiode in acht nemen. Ik spreek dagelijks heel veel mensen die thuis Win7 hebben en op het werk XP die dus niet kunnen wachten op het tijdstip dat het bedrijf over gaat stappen.

Geplaatst:

Gebruik hier diverse Gates-Syndromen door elkaar, maar prefereer toch echt W7.

Ben ook zeer benieuwd wat het "gemis" is van de topicstarter.

Als ik nu het draadje zo volg, komen er 2 gevallen ter sprake.

1) Liever het uiterlijk van het oude vertrouwde XP als thema.

2) Er worden programma's gemist/vermist, wat ik me niet voor kan stellen.

Overgang van Win 3.11 naar Win 95 was wel even wennen, maar dat was en is niet te vergelijken nu met XP naar W7.

Geplaatst:

ik mis dus niks, maar het oude menu bureaublad zoals xp vind ik gewoon prettiger dat kan en mag toch.

de ene houd van blond de andere van zwart.

Geplaatst:
ik mis dus niks, maar het oude menu bureaublad zoals xp vind ik gewoon prettiger dat kan en mag toch.
de ene houd van blond de andere van zwart.

De blonde en de zwarte gaan ook wel eens naar de kapper.. 't is ff wennen en na een tijdje denk je, eigenlijk wel veel mooier zo schat.... laugh

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen