Ga naar inhoud

[RE-4000HD] AAF v4.2 nu downloaden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

AAF v4.2 is vanaf nu te dowloaden. Er is een versie voor de 4000 en een versie voor 9000. Ik heb ze net geupload naar de site van ZippyShare. Ze blijven daar 30 dagen staan. De links staan op m'n site onder het kopje Rebox Tools.

mvg. Geert

Geplaatst:

Hij is wel degelijk te vinden, alleen krijg je er ongewild een heleboel troep bij en dat maakt het niet overzichtelijker.

Zoek alternatief op Google naar: AAF Recovery Tool 700 Version 4.2 voor de RE-4000 en AAF Recovery Tool 7000 Version 4.2 voor de RE-9000.

Google is tenslotte je beste vriend.

Succes

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Geplaatst:
Origineel bericht van: theo19
Hoi
kan je hem ook ergens neer zetten zodat ik hem ook kan vinden?
ik kan hem daar niet vinden

Theo

Via mijn site kun je ze vinden. Ik heb een link gezet.
www.***geen-reclame***.com en dan onder het kopje Rebox Tools. AAF v4.2 Daar staat er 1 voor de 4000 en 1 voor de 9000.
Gr. Geert
Geplaatst:

Als je het RAR-bestand uitpakt dan kun je toch aangeven in welke map je de uitgepakte files wil hebben? Als je dat aangeef dan weet je toch waar het staat?

gr. Geert

Geplaatst:

Ben het net ook aan het Als ik het RAR-bestand uitpak en je klik even door dan zie ik de Setup en 2 PDF bestanden en een TXT bestand. Je moet de Setup installeren en dan heb je gewoon AAF v4.2 Ik maak ook altijd even een snelkoppeling op het b.blad.

Het werkt gewoon hoor.

gr. Geert

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen