Con Geplaatst: 26 september 2010 Geplaatst: 26 september 2010 Met name bij de opsomming van de verschillende Dreams voeg ik een tabel (jpg) bij. In het begin was dat steevast een afbeelding maar de laatste keren alleen maar een downloadbare bijlage. Ik begrijp niet precies waar een dergelijk kantelpunt zit. Ligt dat aan de grootte (wat geheugen betreft) wellicht? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
vGnp Geplaatst: 26 september 2010 Geplaatst: 26 september 2010 Volgens de FAQ: Citaat: Opmerking: Om het board niet onnodig traag te maken, mogen afbeeldingen maximaal 35k groot zijn vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Con Geplaatst: 26 september 2010 Auteur Geplaatst: 26 september 2010 Origineel bericht van: vGnp Volgens de FAQ: Citaat: Opmerking: Om het board niet onnodig traag te maken, mogen afbeeldingen maximaal 35k groot zijn vGnp Daar ga ik rekening mee houden als het tenminste dan nog leesbaar blijft, wel krapjes die 35k. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
vGnp Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Let wel, het is iets uit de FAQ. Of dit ook het omslagpunt is voor zichtbaar/bijlage weet ik niet. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Beheerder Michel Geplaatst: 27 september 2010 Beheerder Geplaatst: 27 september 2010 Volgens mijn informatie is het maximaal 800px breed om inline te vertonen en boven die breedte wordt het een link. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Con Geplaatst: 27 september 2010 Auteur Geplaatst: 27 september 2010 Origineel bericht van: Michel Volgens mijn informatie is het maximaal 800px breed om inline te vertonen en boven die breedte wordt het een link. Mvg, Michel Ook dit neem ik mee . . . HGCC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
vGnp Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Origineel bericht van: Michel Volgens mijn informatie is het maximaal 800px breed om inline te vertonen en boven die breedte wordt het een link. Mvg, Michel Hmmm.. Schijnt toch niet zo te zijn, zie ik na een posting van MiLo: Linkje vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen