sevensheaven Geplaatst: 26 september 2010 Geplaatst: 26 september 2010 Hallo. Als dit in het verkeerde form staat,aub verplaatsen,ik wist niet waar het te plaatsen. Ok nu de vraag:Weet iemand of het mogenlijk is,om een cccam versie te gebruiken met een samsung tv met ingebouwde HD sateliet ontvanger,en internet aansluiting.Hoeft alleen maar een client te zijn,omdat hij voor interne share is. De software van samsung schijnt een opensource te zijn..soort linux(android) MvG stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Tonskidutch Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 idem als er heel slimme gasten zijn die dat opensource firmware kunnen aanpassen... is er weer een extra gat in de markt. ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
sevensheaven Geplaatst: 27 september 2010 Auteur Geplaatst: 27 september 2010 leuke van de samsung is,dat je via appstore kunt downloaden en instaleren,zoals bv skype,hyves,buienradar enz enz.Dus je kunt instaleren... Mischien is het anders als van de panasonic,waar je niks mee kan verder? mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Dutchsat Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Neen niet mogelijk. Enigste initiatief op sourceforge is van het project Samygo, maar daar is men met een dergelijke plug-in niet bezig. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
freaky Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 Zoek eens op Diablo cam Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
sevensheaven Geplaatst: 6 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2010 jammer dat je die van jou al verkocht hebt..ik had ze nog niet gezien in het tk forum. Maar goed ik ga wel eens rondneuzen inderdaad,en kijken hoe of wat. bedankt voor de reactie. Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen