Gast Relook_400 Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Hallo, Voor degenen die em snel willen even testen -maar ff geen tijd voor het downen etc hebben- had ik een compleet backup van gemaakt en op MegaUp gezet. DL: http://www.megaupload.com/?d=9P7AY6PT Mvg Ps: mocht het tegen de board regels zou zijn? verwijderen maar en zsm svp!!
DreamHummie Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Wow. Dit is even wat anders, wat een berg nieuwe features. Deze jongens hebben echt niet stil gezeten. Neem b.v. mijn usb stick met picons. Geen telnet commando's meer ingeven, gewoon achterin pluggen. Ziet hem even als een hard disk maar in de vix instellingen wijs je hem gewoon als usb aan en lopen die picons. GR8 image nu al. Stil testing. John Octagon SF8008m - Wave Frontier T90 - 1.20Mtr no name. 30 W - 0.8 W - 4.8 E - 7 E - 9 E - 10 E - 13 E - 19.2 E - 23.5 E - 28.2 E
Dolf Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Geef eens aan wat de plus punten zijn ten opzichte van PLI, Picons op mijn USB werkte ook direct met PLI. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Tonskidutch Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 duidelijk dat de features : spreek plugins en extensions, niet in de standaard images zitten. mede wegens bepaalde licenties mag je niet alles als backup - image aanbieden waar bepaalde configuraties al opgenomen zijn die verwijzen naar externe bronnen en of doelen. maar ja, leuk voor deze of gene. ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen