Gast Looking Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Ik heb een Philips HTS9810 met ambisound. Wat houdt dat eigenlijk in en welke setting moet ik kiezen om het originele DTS geluid van een blueray te kunnen beluisteren. De standen op de HTS9810 zijn Stereo, Ambisound 9.1, Ambisound stereo en multichannel 5.1
Tonskidutch Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 neem aan dat je een mooie handleiding / manual erbij hebt. of een informatie bron voor hulp en uitleg op de Philips website. want >ambisound< klinkt ook extreem onbekend ten opzichte van alle vaste / genormeerde AV-normeringen zoals die DTS welke je wilt instellen klinkt eerder als een reclame term - zoals ambilight dat je hele kamer in een passende gloed verlicht (afhankelijk van de beeldinhoud op de tv) ciao Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
pillie Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Ik zou gaan voor de 9.1 instelling want dan heb je zeker surround sound. Stereo en multi-channel(voor SACD) zijn het zeker niet. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen