fdreesen Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Hallo, Heb sinds een paar dagen mijn nieuwe DB 8000 HD ; prachtmachine overigens ; met 3 tuners ; waaronder ook een DVB-c tuner. Nu heb ik een Harde Schijf via USB aangesloten ; en ja hoor ; hij speelt al eerder geplaatste films af in HD. Maar nu wil ik een opname maken van tv (via DVB-C of S2) ; maar ik kan maar niet vinden hoe ik /hdd kan veranderen in /media/LaCie. De img. die erin zit is de laatste van gemini 5.1... Wie help me ff op weg ? Groetjes Frank
bigtwin Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Bij PLi kun je gewoon een opname lokatie opgeven, onder instellingen, systeem, opnamelokaties. Wellicht heeft gemini iets soortgelijks, dus even zoeken, of naar PLi flashen... ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
fdreesen Geplaatst: 27 september 2010 Auteur Geplaatst: 27 september 2010 Hey, Dankje ; het is gelukt ; heb de instellingen kunnen veranderen. By the way ; heb nu een usb harde schijf aangesloten op de box omdat ik dacht dat de warmteontwikkeling die een harde schijf voortbrengt nadelig effect zou kunnen hebben op het toestel. Is het raadzaam een koeler extra bij dream te kopen als je 3 of 4 tuners en eventueel later een DVD speler inbouwd ? Heeft dit geen nadelig effect op de voeding ? Bij voorbaat dank... Groetjes Frank
Henksat Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: fdreesen Is het raadzaam een koeler extra bij dream te kopen als je 3 of 4 tuners en eventueel later een DVD speler inbouwd ? Heeft dit geen nadelig effect op de voeding ? Ik heb al bijna 2 jaar een 8000 hier met 3 tuners en een DVD-speler, zonder extra koeler, draait probleemloos. Er gaan inderdaad geluiden op dat 4 tuners iets teveel voor de voeding zou kunnen zijn, maar echte HD-tuners voor de 8000 zijn er ook niet, al passen de 800 tuners er wel in. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen