Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<BR>gisteren een ds9 file gedownloaded van een bekende poolse server, en geprogt op mijn piccard-2 met 16F876 en 24c64.<BR>Nu komen op de humi5400 (met 2.4 patch) enkele paketten door, b.v. Anaal+ gaat goed, andere weer niet, pw werkt bv niet.<BR>Nou ja ik denk dat dit dus wel aan de keys zal liggen, dus dat is het probleem niet.<BR>Wat mijn probleem wel is, dat is het begrijpen van de ds9 eeprom files.<BR>Volgens de beschrijving kunnen er op de piccard-2 (met de juiste chips) 16 providers op voor seca, 16 voor viacces, en 32 voor irdeto (prov 00 16 en prov 10 16).<BR>Als ik echter met picbinedit de boel bekijk dan zie ik echter maar 16 providers. En ik zie bv nergens een gedeelte waar de keys van Anaal+ staan!!!<BR>Maar dit pakket werkt op mijn embedded cam wel degelijk.<BR>Wie kan mij vertellen hoe ik deze files kan bekijken editen en hoe??<P>Ik wil niet afhankelijk zijn van kant en klare files, maar zelf mijn keys invullen dus.<P>Alvast Bedankt<P>JONAS

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

@xfiles69: Je hebt gelijk, ik heb nu versie 1.27 van picbinededit geladen, en 3in1 genomen, en inderdaad, de 3 verschillende coderingstypes komen te voorschijn met de keys natuurlijk.<BR>Alles werkt op mijn piccard-2, behalve pw. Nu is dit een bekend euvel (wel 1000 keer besproken op dit board), men moet namelijk de datum veranderen. Maar met picbinedit gaat dit volgens mij niet..., tenminste ik zie niet waar dit in hemelsnaam moet gebeuren.<BR>Hoe word dit dan aangepakt?<P>Anders ben ik tamelijk tevreden met de ds9 aanpak, het is toch een nieuw stuk techniek, ja afentoe moet de kaart er wel eens uit, maar ik neem aan dat dit in de toekomst ook verbeterd kan worden.<P>Groetjes<BR>JONAS<P>john.second@t-online.de

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

Hallo medehobbyisten,<BR>is er dan echt niemand die mij kan vertellen hoe ik de datum kan veranderen met picbinedit voor de ds-9 files?<BR>PW blijft zwart, en ik weet alleen dat die ds9 files groter zijn dan de normale pic files, en dus alleen met picbinedit verandert kunnen worden<P>Wie kan mij hiermee verder helpen, ik zit nu muur en muurvast.....<P>Groetjes<BR>jonas

Greetz van Jonas

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.