hugogertie Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Ik heb een probleem met het geluid via de hdmi kabel dit werkt niet.Ook via de optische uitgang geen geluid. AC3 downmix staan aan allemaal aagezet in het hdmi menu. Iemand een idee wat hier fout gaat. Via de scart uitgang werkt het wel. Het heeft wel gewerkt. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Origineel bericht van: hugogertie Ik heb een probleem met het geluid via de hdmi kabel dit werkt niet.Ook via de optische uitgang geen geluid. AC3 downmix staan aan allemaal aagezet in het hdmi menu. Iemand een idee wat hier fout gaat. Via de scart uitgang werkt het wel. Het heeft wel gewerkt. Over wat voor geluid heb je het, gewoon de reguliere TV uitzendingen en/of TV opnames of gedownloade films in wat voor formaat dan ook?
hugogertie Geplaatst: 27 september 2010 Auteur Geplaatst: 27 september 2010 het is gewoon het geluid van de tv zenders en ook opgenomen programma´s. Heb net de laatste PLI er in gezet maar dit is ook geen oplossing. Vreemd is dat het gewoon heeft gewerkt. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
hugogertie Geplaatst: 27 september 2010 Auteur Geplaatst: 27 september 2010 snap er geen bal van, hang net een ander scherm ook Philips LCD aan de vu duo en beeld en geluid via hdmi. hang er weer het andere philips LCD scherm aan en daar werkt het nu wel..... rarara. Een ding probleem opgelost maar oorzaak onbekend. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
metoo Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 misschien stekker er niet goed ingehad oid? ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Ferr Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 idd, waarschijnlijk de hdmi stekker net niet goed er in.. DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
hugogertie Geplaatst: 28 september 2010 Auteur Geplaatst: 28 september 2010 Vind ik dan vreemd dat ik wel beeld had op dat moment. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen