Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Maxiboot opstartprobleem


boro

Aanbevolen berichten

Ik heb een vervelend probleem met opstarten van mijn box,en dan met name tdtmaxiboot.Als ik maxiboot installeer met art4.2 zoals beschreven staat bij de uitleg van Geert,dan blijft de ontvanger hangen bij TDTmaxiboot en dan gebeurt er helemaal niks meer.Ik heb nu een aantal keren een recovery uitgevoerd maar het probleem blijft hetzelfde,hij start alleen door als ik de seriëele verbinding laat zitten aan de computer.Als ik de verbinding verbreek (kabels los)dan blijft hij onmiddelijk staan en geeft alleen maar TDTmaxiboot in de display aan en voor de rest kan ik er niks mee,zoals kiezen tussen flash/usb.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?Ieders hulp is welkom.

 

Gr. Boro

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hierbij het vriendelijke verzoek aan diegene die problemen melden met software van derden, dus anders dan de originele Rebox software, dit ook in het onderwerp te vermelden.

 

Nu lijkt het in eerste instantie dat het hierbij om een opstartprobleem gaat van de originele Rebox software maar dat is dus niet het geval.

 

Graag in het onderwerp zoiets vermelden van 'Maxiboot opstartprobleem' want dan kan ik dit onderwerp overslaan.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Geert was me net voor, de 700 is voor de RE-4000HD.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem opgelost,ik kreeg een goede raad van onze oosterburen om de seriële kabel te verwijderen.Het blijkt dat dit soort problemen zich voordoen op het moment dat de kabel blijft zitten en dat de ontvanger blijft hangen.Bij mij heeft het in ieder geval gewerkt.Mijn dank voor jullie hulp.

 

Gr Boro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JaneGsm
maw hij moet ook uit de rebox gehaald worden?


Ok weer wat geleerd. Ik ken het verschijnsel niet omdat ik de kabel altijd weer los moet koppelen omdat deze anders een gevaar voor de woonomgeving gaat worden. Hij zit echter nog wel in de Rebox (dus losgekoppeld aan PC zijde). smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...