Dolf Geplaatst: 30 september 2010 Geplaatst: 30 september 2010 Origineel bericht van: hdmi09 Heb sinds enkele weken een VU+ duo, waarmee ik zeer tevreden ben!! De klok is als plugin mogelijk evenals de doorlus- mogelijkheid.Het is een vrij makkelijke box en veel software voor de dreambox 8000 werkt prima op deze box. Heee, dat van de klok plugin wist ik niet, wat is de naam van de plugin. Ik hem ook net 2 week en vind het ook een geweldige box. Dolf. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
guykers Geplaatst: 30 september 2010 Geplaatst: 30 september 2010 een ietswat gedateerde threath over de vu+ en zijn mogelijkheden tov de DMM ontvangers hier klikken maar ruim 8 maanden later worden er nog steeds updates beschikbaar gesteld en de drivers worden bijgewerkt. ik heb nog geen spijt van de aanschaf nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Duracell Geplaatst: 30 september 2010 Geplaatst: 30 september 2010 De naam van de plugin is PERMANENT CLOCK Groetjes Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite
Tygo Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 eindelijk mijn Vu+ Duo binnen.. ik was eem db user van het 1e uur... maar na 1 uur ben ik heel BLIJ met mijn vu+duo... helemaal top............ Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen