djpetit Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Hallo, ik heb in word 2007 dit lettertype gebruikt:' Bradley Hand ITC'. Ik probeer te printen naar mijn hp deskjet 3320 die aan mijn Homeserver verbonden is (ik print via win 7). Echter wordt er niks geprint. De blaadjes komen er weer direct uit. Kan ik dit op de een of andere manier oplossen of moet ik gewoon een ander lettertype installeren en er vanuit gaan dat mijn deskjet dit lettertype niet ondersteund ??? alvast bedankt voor jullie reacties ! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
vGnp Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: djpetit Kan ik dit op de een of andere manier oplossen Misschien eerst het document omzetten naar PDF, bijvoorbeeld met qvPDF vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Tonskidutch Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 staat in de eigenschappen van de printer soms aangevinkt eigen (embedded) print font gebruiken? ciao True North Rebekka Bakken
djpetit Geplaatst: 28 september 2010 Auteur Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch staat in de eigenschappen van de printer soms aangevinkt eigen (embedded) print font gebruiken? ciao he tonskidutch, kan het zijn dat dit niet bij de eigenschappen staat van mijn printer ?? mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Tonskidutch Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 ik doe het even uit het hoofd, werk al een tijd niet meer met windows, maar er is een printer embedded font dat andere fonts vervangt indien die keuze optie aangevinkt staat en dan kan het zijn dat bepaalde truetype fonts niet KUNNEN worden vervangen door het embedded font en dus lege pagina's eruit rollen zet je download fonts aan in de opties onder eigenschappen, dan worden die weer wel geprint even goed de eigenschappen en instellingen van de printer doorspitten. ciao uh o ja, kan ook een post script font zijn en dan moet je als afbeelding printen instellen. True North Rebekka Bakken
djpetit Geplaatst: 28 september 2010 Auteur Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch ik doe het even uit het hoofd, werk al een tijd niet meer met windows, maar er is een printer embedded font dat andere fonts vervangt indien die keuze optie aangevinkt staat en dan kan het zijn dat bepaalde truetype fonts niet KUNNEN worden vervangen door het embedded font en dus lege pagina's eruit rollen zet je download fonts aan in de opties onder eigenschappen, dan worden die weer wel geprint even goed de eigenschappen en instellingen van de printer doorspitten. ciao thanx...ga ik nog even testen/bekijken.... mvgr, djpetituh o ja, kan ook een post script font zijn en dan moet je als afbeelding printen instellen. Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
djpetit Geplaatst: 28 september 2010 Auteur Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: djpetit Kan ik dit op de een of andere manier oplossen Misschien eerst het document omzetten naar PDF, bijvoorbeeld met qvPDF vGnp thanx voor je reactie....helaas werkte dit niet.. ik ga even met het antwoord van tonskidutch aan de gang mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
vGnp Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: djpetit thanx voor je reactie....helaas werkte dit niet.. Ook niet als je onder Geavanceerd deze optie aanzet? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
djpetit Geplaatst: 28 september 2010 Auteur Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: djpetit thanx voor je reactie....helaas werkte dit niet.. Ook niet als je onder Geavanceerd deze optie aanzet? vGnp toch nog maar eens hiermee aan het spelen gegaan.....het kan aan mij liggen maar krijg het weggeschreven bestand nu niet geopend met adobe...wat doe ik fout ?? mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
vGnp Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: djpetit krijg het weggeschreven bestand nu niet geopend met adobe...wat doe ik fout ?? Ook niet als je Open PDF After Saving hebt aangevinkt? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
djpetit Geplaatst: 28 september 2010 Auteur Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: djpetit krijg het weggeschreven bestand nu niet geopend met adobe...wat doe ik fout ?? Ook niet als je Open PDF After Saving hebt aangevinkt? vGnp Hallo vGnp, kan nergens die optie vinden ?? mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Tonskidutch Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 djpetit, ben je aan het zoeken naar die optie bij de deskjet of bij de pdfprinter? ciao True North Rebekka Bakken
vGnp Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Ik ga er van uit dat je qvPDF volledig hebt geïnstalleerd. Als je dan iets afdrukt naar de virtuele qvPDF printer, dan krijg je een dialoogvenster. Daarin een hokje dat je kunt aanvinken om de PDF na de gekozen actie te openen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
djpetit Geplaatst: 28 september 2010 Auteur Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch djpetit, ben je aan het zoeken naar die optie bij de deskjet of bij de pdfprinter? ciao bij mijn printer heb ik alles doorgespit....(is al een 'oudje', hp 3320) en daar is niks te vinden van wat jij zei ! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Tonskidutch Geplaatst: 30 september 2010 Geplaatst: 30 september 2010 djpetit, proficiat met je verjaardag... ben je overigens nog verder gekomen? ciao True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen