amrabed Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Ik heb op vr-17-09-2010 via e_mail (info@rebox.tv) de vraag gesteld over wanner ze denken de tweede kaart-slot van de RE 8000 vrij tegeven, tot heden nog steeds geen antwoord ontvangen, of duurt dit altijd zo lang bij REBOX Haarlem voor dat ze antwoorden ?. kan iemand mij bevestigen of dit de juiste E_mailadres is van REBOX Haarlem.
sathopper Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 email adres klopt. Kan rustig een paar dagen duren voor je antwoord krijgt.
amrabed Geplaatst: 28 september 2010 Auteur Geplaatst: 28 september 2010 Sorry Bij onderwerp had beantwoorden i.p.v. antwoorden, Ik kan het helaas niet veranderen.
amrabed Geplaatst: 28 september 2010 Auteur Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: sathopper email adres klopt. Kan rustig een paar dagen duren voor je antwoord krijgt. Dan wacht ik geduldig af. was even bang dat dit niet goed was gegaan.
Gast catw Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Het tweede kaartslot, de bovenste die eerst afgesloten was, werkt bij mij al vanaf het begin dit jaar. Wie er toen ooit de vermelding van gemaakt heeft (dit betreft natuurlijk wel de RE 9000) weet ik niet meer maar toen het op het forum kwam heb ik gelijk dat afsluitklepje er uit gehaald en mijn canaldigitaal kaart in de bovenste sleuf geplaatst. Nooit enige storing daarin ondervonden en altijd de update van de kaart binnen gekregen, ik kijk eigenlijk nooit naar die datum of ik moet niets meer kunnen ontvangen. catw
Jürgen Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: catw ....en altijd de update van de kaart binnen gekregen. catw Ooooh, ik was tot vandaag ook nog steeds in de veronderstelling dat de bovenste kaartlezer wel normaal gebruikt kon worden maar dat er op de bovenste interne kaartlezer geen kaart-update binnenkomt. Ga ik gelijk proberen en de komende dagen controleren of er daadwerkelijk een kaart-update binnenkomt. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Gast catw Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Jürgen voor de zekerheid heb ik het nu ook even nagekeken en zag het volgende staan dus hier werkt het naar mijn mening wel. Even een plaatje van gemaakt. catw (plaatjes werken niet)
Gast catw Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Met een super omweg de plaatjes, andere link gaf veel reclame rommel. Deze ook
sathopper Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: catw Met een super omweg de plaatjes, andere link gaf veel reclame rommel. Deze ook Sorry werkt ook niet
Gast catw Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 laatste poging, ik wil n.l. geen reclame ellende doorgeven dus verwijderde ik het weer snel. (lukt nu ook niet)
CronoS Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Bij mij werkt het niet, ik moest 1 keer per maand de kaarten omwisselen om de updates binnen te krijgen.. Maar let wel op dat je bij CD zo een paar maanden kan kijken voordat je er pas achter komt dat je keys verlopen zijn De aansturing van de interne kaartsloten wordt weer via een ander bedrijf geregeld.. Probleem is bekend en het verzoek om de boel te fixen was in elk geval al wel weggelegd... --- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ------ Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ------ Philips 46PFL9705 ------ Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---
De_Perre Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Cronos, aangezien jij beide ontvangers hebt, kan je wel beter vergelijken. Is dit dan enkel op de 8000, de ontvanger die de TS heeft, of ook op de 9000? [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
CronoS Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: De_Perre Cronos, aangezien jij beide ontvangers hebt, kan je wel beter vergelijken. Is dit dan enkel op de 8000, de ontvanger die de TS heeft, of ook op de 9000? Bij de RE8000 is in elk geval het tweede interne slot nog niet geactiveerd, ik heb ook nog niet vernomen wanneer ze dit van plan zijn De RE9000 heb ik last van update problemen met het bovenste slot... Daarnaast heb ik zo ie zo problemen als ik twee kaarten tegelijk gebruik in mijn decoder, ik krijg dan meldingen "gecodeerde zender" op sommige zenders, dus ik zou dat nog niet adviseren. Ik gebruik dus ook de OneCam voor mijn tweede kaart.. Als je maar een kaart gebruikt, dan werkt het bovenste slot verder OK als je de onderste niet gebruikt (afgezien van de updates).... . --- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ------ Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ------ Philips 46PFL9705 ------ Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---
CronoS Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: catw Nu wel goed naar ik denk Dit is een foto van de RE9000 denk ik, de V44 firmware van de RE8000 laat maar 1x "Smartcard Slot" zien, waardoor de tweede kaart nog niet geactiveerd is. --- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ------ Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ------ Philips 46PFL9705 ------ Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---
Aanbevolen berichten