Ga naar inhoud


[RE-9000HD] afscheid zonder tranen?


RvdV

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Jürgen
Hier heb je helemaal gelijk in dus het woord 'Rebox' dient door het woord 'Dealer' vervangen te worden.

Mooi. Maar wat is dan precies de verantwoording van de importeur nog? Heeft die geen verantwoording naar de dealer? Want die dealer heeft het nu voor mij uitstekend opgelost, maar blijft zelf met de gebakken peren zitten: een jaar oude k*tmachine waar de importeur maar even een nieuw kastje omheen gezet heeft zodat de dealer zijn klanten kan bedonderen en 'm als nieuw kan verkopen.

Origineel bericht van: CronoS
@RvdV .. Een ding wat ik me eigenlijk wel afvraag, want dat heb ik niet zo snel gelezen eigenlijk. Heb je hem ook wel eens via je dealer hem ter reparatie aangeboden naar Haarlem ? Wat kwam hier toen uit?

Zucht... cry

Visiosat Trisat 13.0/19.2/28.2

Dreambox DM8000/Gemini II/OpenPli 1.0/1TB

Topfield TF5000PVR/200GB

Topfield TF5300K Digitenne/120GB

Thomson DVR Mediabox UPC

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: RvdV

Zucht... cry

Tsja, misschien had ik het verkeerd begrepen, maar zo te lezen heeft de importeur er een nieuw kastje omgezet. Maar na deze actie, wat heeft de importeur toen gedaan? Ben je toen ook nog naar Rebox geweest? Ik vraag dit omdat ik een precies dezelfde situatie heb gezeten, mijn decoder was 5 weken op reparatie geweest, probleem was gebleven. Ik wist dat het aan de hardware was en ik heb bij Rebox toen de decoder omgewisseld voor een ander model, hier werd toen ook niet echt moeilijk over gedaan... Met als gevolg dat ik nu weer een goed werkend exemplaar heb...

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het noemen van dealers is op SAT4ALL niet toegestaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: David1980
Welke dealer is dat?

Waarom zou je dat willen weten?

Visiosat Trisat 13.0/19.2/28.2

Dreambox DM8000/Gemini II/OpenPli 1.0/1TB

Topfield TF5000PVR/200GB

Topfield TF5300K Digitenne/120GB

Thomson DVR Mediabox UPC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: David1980
Omdat ik daar dan in ieder geval niet heen ga.
Waarom niet? Deze dealer is mijn ogen bijna een held!

Visiosat Trisat 13.0/19.2/28.2

Dreambox DM8000/Gemini II/OpenPli 1.0/1TB

Topfield TF5000PVR/200GB

Topfield TF5300K Digitenne/120GB

Thomson DVR Mediabox UPC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: David1980
>zodat de dealer zijn klanten kan bedonderen en 'm als nieuw kan verkopen.<


Er staat dat hij het kan en niet dat hij het ook doet.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu maar hopen dat die nieuwe software gauw beschikbaar is want dan hoeven we niet meer naar dit te gezeur te luisteren en kunnen we weer serieus met elkaar omgaan en ideeen wisselen. Of gewoon lekker tv gaan kijken want daar is die ontvanger uiteindelijk voor. Alvast bedankt.

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom lezen mensen toch zo slecht...? cry

OK, daar gaan we:

 

[Capslock On]

DE DEALER WILDE DE ONTVANGER GECREDITEERD HEBBEN EN WERD DOOR REBOX AFGESCHEEPT MET EEN NIEUW KASTJE OM DE ELECTRONICA ZODAT DE ONTVANGER WEER 'NIEUW' IS!!! DE DEALER IS ER DAAROM OOK KLAAR MEE!!!

[/Capslock Off]

 

Dank u en excuus, hield het even niet meer binnen blush

 

Origineel bericht van: Dutch
gewoon lekker tv gaan kijken want daar is die ontvanger uiteindelijk voor.

Daar drink ik op, Proost!

Visiosat Trisat 13.0/19.2/28.2

Dreambox DM8000/Gemini II/OpenPli 1.0/1TB

Topfield TF5000PVR/200GB

Topfield TF5300K Digitenne/120GB

Thomson DVR Mediabox UPC

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De ontvanger is terug naar de leverancier, we nemen afscheid van dit topic.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...