matthew_be_wvl Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Dit werd net verstuurd op Facebook: GOED NIEUWS: begin oktober zal de topzender FOXlife worden toegevoegd aan het zenderaanbod. FOXlife zal beschikbaar zijn vanaf Basic. Deze nieuwe zender richt zich op de moderne vrouw en biedt een combinatie van lifestyle en entertainment. Op de zender zijn grote internationale successen te zien zoals de series Fat Actress (sarcasme e...n humor met Kirstie Alley), Nurse Jackie, Brothers & Sisters en In Treatment! Bron: de Facebookpagina van TV Vlaanderen Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast petervanleeuven Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 daar zat ik nu op te wachten ze !!!!!!
matthew_be_wvl Geplaatst: 28 september 2010 Auteur Geplaatst: 28 september 2010 Tjah, ik kan sommige series wel smaken. Maar men kan niet voor iedereen goed doen hé. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast petervanleeuven Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 dat is just maar ik denk dat er veel meer mensen zitten te wachten op en filmzender zoals bv MGM !!!!!!! of andere begrijp je!!!!
riji Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: petervanleeuven dat is just maar ik denk dat er veel meer mensen zitten te wachten op en filmzender zoals bv MGM !!!!!!! of andere begrijp je!!!! Inderdaad, wij ook.
voodoodoll Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Liever een zender met recente series (en films) dan een zender met alleen maar oudere films, maar dat is inderdaad nogal persoonlijk. Als ik dan toch echt mocht kiezen zou het nog heel wat anders zijn, maar helaas
digitaal kijker Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Dit werd net verstuurd op Facebook: GOED NIEUWS: begin oktober zal de topzender FOXlife worden toegevoegd aan het zenderaanbod. FOXlife zal beschikbaar zijn vanaf Basic. Deze nieuwe zender richt zich op de moderne vrouw en biedt een combinatie van lifestyle en entertainment. Op de zender zijn grote internationale successen te zien zoals de series Fat Actress (sarcasme e...n humor met Kirstie Alley), Nurse Jackie, Brothers & Sisters en In Treatment! Bron: de Facebookpagina van TV Vlaanderen was paar weken geleden toch al gemeld dat die erbij kwam. is dus in feite oud nieuws. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
mebo870 Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Benieuwd met welke zender deze weer zal gedeeld worden. The key to happiness. Stay away from idiots
digitaal kijker Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 mijn eerste gevoel gaat naar de etalagekanaal die gedeeld wordt met Film1.3, ze hebben dit vroeger al eens gedaan zo. want zeg zelf,zoveel wordt er niet gekeken naar Car Channel vrees ik, en Etalagekanaal was normaal de bedoeling dat er elke maand een andere zender opkwam, en nu is het al bijna 4 maanden of langer al dezelfde zender. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gerard 76 Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Ik denk dat toevoegingen uitsluitend nog in MPEG4 zullen zijn. Dus ook op de Astra3,want op Astra1 heeft CDS geen eigen MPEG4 kanalen.
Littlesat Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Aangezien er al een roltekst op Film1.3 te zien was op 19.2 oost verwacht ik dat dit de (tijdelijke) plek wordt voor FoxLife... en het Etalage kanaal verdwijnt. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Ou-Tannu Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 ik miste FoxLife toch al een paar keer.. blader je door de gids, hm iets boeiends te zien op een zender die CDS/TVV nog niet doorgeven dan maar verder zoeken naar iets boeiends nu Comedy Central Family nog Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
TokeMUp Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Origineel bericht van: Ou-Tannu ik miste FoxLife toch al een paar keer.. blader je door de gids, hm iets boeiends te zien op een zender die CDS/TVV nog niet doorgeven dan maar verder zoeken naar iets boeiends nu Comedy Central Family nog Ben jij die enige persoon die nog een TV gids koopt? Heb ik al jaren niet meer gelezen. Als ik een Humo lees zijn dat de overtollige bladzijde die ik in één ruk omsla. mvg
digitaal kijker Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 en sinds vandaag beeld op Fox Life op de 23.5 11739 V 27500 5/6 DVB-S2 start is 4 oktober. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Littlesat Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Ik zie echt niets erbij gekomen op deze transponder... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen