de vrije fries Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 hoi, is nog niet voor iedere ontvanger te zien. werkt net zoals vroeger bij itv 1 HD vpid 516 videonorm H.264 apid 88 groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Littlesat Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Heb je dan een enigma settings service regeltje??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
de vrije fries Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 hoi, bij mijn vantage zijn in het pidmenu de volgen de regels in te vullen: Pid video video (keuze uit mpeg2 of h.264) pid audio audio (keuze uit mpeg/dolbyD/AAC/HEAAC) pcr pid trouwens is de zender nu weer verdwenen was er om 04.00 uur nog zal wel weer opduiken voor de start op 4 oktober groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Gerard 76 Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Nog geen FoxLife... edit,na heb handmatig invoeren vanm de PID's wel beeld. (Video 516,Audio 88)
Han Il Asco Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Wel net een CDS nieuwsbrief gehad met oa het volgende 4 oktober heten wij FOXlife welkom! FOXlife gaat het zenderaanbod van CanalDigitaal versterken. FOXlife was eerder al een maand lang bij CanalDigitaal op proef te zien via het etalagekanaal. FOXlife richt zich 24 uur per dag 7 dagen per week zonder onderbreking op de moderne vrouw en biedt een combinatie van lifestyle en entertainment. Op de zender zijn grote internationale successen te zien zoals de series Fat Actress, Nurse Jackie, Brothers & Sisters en In Treatment. FOXlife komt vanaf medio oktober bij CanalDigitaal beschikbaar in het familiepakket. FOXlife wordt uitgezonden via de Astra3 satelliet op 23,5 graden oost in MPEG4. Voor ontvangst van dit televisiekanaal is dus een HD-satellietontvanger en een dubbele ontvangstkop nodig. Vergeet niet om ons te blijven volgen. Binnenkort vallen er namelijk een hoop prijzen te winnen. Wij wensen u veel kijk plezier! Maar dat zijn we als satelliet kijkers toch wel gewend. Is ook lang niet alleen bij CDS zo. En ze hebben wel de EPG weer op orde gebracht dus dit zal ook wel goed komen.
Gast Paullo Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Bij TVVLaanderen op 17 in de fastscanlijst. Greets
Han Il Asco Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 En inmiddels ook op 58 bij CDS op de Philips 7141. Handmatig was deze zender niet in te scannen.
hanskedrie Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Origineel bericht van: Han Il Asco En inmiddels ook op 58 bij CDS op de Philips 7141. Handmatig was deze zender niet in te scannen. frequentie 11.739 Verticaal in DVB-S2 via Astra op 23,5 graden oost.
Gast SatMann Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 alle om maar volledig te zijn : foxLife 23.5 Oost freq : 11739 symb : 27500 fec : 5/6 Vertikaal service ID = 6030 vPid = 516 APid = 88 PCR = 516 et voila
Rytec Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Zit ie ook al in de Rytec EPG? Ja hoor. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
pollebru Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Gaat hier open met oud basis TvV. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Gast oliver Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 ik kan die zender toch niet vinden zit die soms onder HD
haelewyn Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Tot vanmiddag kon ik nog kijken naar Syfy, 13th street en Foxlife. Ietsje later zijn ze gecodeerd gegaan, mogelijk waren ze hiervoor FTA of is de code veranderd. Ik heb het oude basispakket + themakanalen. Had al gehoopt te kunnen blijven kijken naar alle of enkele van de nieuwe stations maar dat was precies wel ijdele hoop. Mooie teaser van TVV :-) Ik heb er zin in gekregen, maar kan me nog bedwingen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen