Ga naar inhoud


FOXlife komt erbij bij TV Vlaanderen


matthew_be_wvl

Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Ik heb er bewust NIETS over gezegd (dat ik hem nog kon ontvangen) om geen slapende honden wakker te maken.

Maar het heeft niet mogen baten.

Ik denk niet dat het daaraan lag maar dat het eerder een teaser was om klanten te overtuigen om over te schakelen naar het BASIC+ pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook wel dat ze dat vanaf dag 1 wisten en het zal inderdaad wel een teaser geweest zijn.

 

Neemt niet weg dat als ze het niet zouden geweten hebben, ze het hier in alle geval snel te weten waren gekomen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zielig hoe Tv Vlaanderen met haar klanten (van het eerste uur) omgaat, veel zenders weg en halve zenders die je maar in de dag kan zien. cry Laatst nemen ze ook nog eens MGM weg en weer niks in de plaats, ze doen maar........ mad

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: petervanleeuven
en het zal niet verbeteren he ze spelen echt jo-jo met ons !!!!maar er zijn nieuwe spellers op de markt effe af wachten !!! :Dwhistle


als je met nieuwe spelers mobistar tv bedoeld dan moet ik je teleurstellen,
ze gaan de zenders gebruiken van Tv Vlaanderen,dus geen verbetering,
en Telenet gaat DVB-T aanbieden vanaf 2011 met een gecodeerd pakket en kaart.
dus zoveel verbetering zie ik niet.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: haelewyn
Tot vanmiddag kon ik nog kijken naar Syfy, 13th street en Foxlife. Ietsje later zijn ze gecodeerd gegaan, mogelijk waren ze hiervoor FTA of is de code veranderd.
Ik heb het oude basispakket + themakanalen.

Had al gehoopt te kunnen blijven kijken naar alle of enkele van de nieuwe stations maar dat was precies wel ijdele hoop.
Mooie teaser van TVV :-) Ik heb er zin in gekregen, maar kan me nog bedwingen.


U heeft nog een BasisPakket of PlusPakket van de oude pakkettenstructuur? Geniet nu van FOXlife, 13th Street en vele andere leuke zenders voor de hele familie en schakel snel over naar Basic via Mijn TV VLAANDEREN of neem contact op met onze klantendienst op het nummer 02 / 403 03 33.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker

U heeft nog een BasisPakket of PlusPakket van de oude pakkettenstructuur? Geniet nu van FOXlife, 13th Street en vele andere leuke zenders voor de hele familie en schakel snel over naar Basic via Mijn TV VLAANDEREN of neem contact op met onze klantendienst op het nummer 02 / 403 03 33.


Tja.. Ik had gehoopt met mijn optie voor themazenders nog te kunnen kijken naar die kanalen.
Als ik (nog meer) moet bijbetalen voor die zaken heb ik ze op dit moment niet nodig.
Bedankt voor je 'voorstel' maar zover was ik ook al geraakt :-)
Lijkt me heel erg BASIC om te weten dat ik MAG upgraden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat er veel zijn die een beetje teveel verwend zijn.

 

als je eens vergelijkt met een Telenet aanbod,

stel je wil deze zenders ook naast je basis aanbod,

dan betaal je uw basis aanbod bijna 14€ en voor de syfy en 13th street betaal je ook nog eens 5€ extra erbij bij telenet.

dus zit je bijna aan 20€ voor dezelfde zenders die je bij TVV goedkoper kan hebben.

 

ok,het aanbod qua basiszenders is niet gelijk omdat je via kabel alle waalse zenders erbij hebt en nog enkele zenders die exclusief bij Telenet zitten.

maar de meeste mensen kijken toch naar de prijs.

bij belgacom is het dacht ik nog duurder voor die zenders in ja pakket te hebben.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...