thxultra Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 dit is mijn opstelling, standaard lasdoos ip65 klasse waar makkelijk 4 switches in passen.
thxultra Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 er komt geen vogel meer in de buurt van mijn schotel,daarvoor moest ik om de twee maanden de schotel wassen. ik heb ze toen bij de ############# gekocht.
moonchild Geplaatst: 1 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2010 iedereen bedankt voor het meedenken. De grootste switch is 42cm breed, lasdozen en broodtrommels heb je volgens mij niet in deze afmetingen. De reden om het geheel buiten te plaatsen is toegankelijkheid, nu moet ik op de grond liggen om iets te veranderen. Omdat ik niet zeker weet of de switches voldoende warmte produceren, zit ik aan een extra verwarmingselement te denken. Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Fatfreddy Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Ik heb hier bij ons op het recreatieterrein alle elektriciteitsmeters en zekeringen in een polyesterkast gemonteerd en die blijft van binnen kurkdroog ook in de winter en dat zonder verwarming. Wel alle kabels vanaf de onderkant via wartels in gevoerd.
trust Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Als je in de buurt van Boxmeer woont , heb ik een goed adres voor je . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Catalán Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Origineel bericht van: thxultra dit is mijn opstelling, standaard lasdoos ip65 klasse waar makkelijk 4 switches in passen. Knappe oplossing,mooie opstelling! DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
vGnp Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Origineel bericht van: happysat Zover ik weet produceren ze geen warmte, ik heb ze nu 4 jaar in het kastje zitten (8/1 en 4/1) en nooit problemen gehad zowel in de winter als zomer. TS heeft het over een multiswitch (anders heeft 'ie tenminste wel een heeeeeeel brede switch gekocht) Aangezien die gevoed wordt, en zoals TS graag wil in een waterdichte kast komt, is extra kastverwarming denk ik onnodig. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
uniden Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 ben ik nu gek of krijg je de kolder in de kop (met interne verwarming) waarom wil je er een cv installatie er bij hebben switsen hangen hier bij mij gewoon buiten zonder ook maar iets verwarming,ik zie daar echt de meerwaarde er niet van in dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
moonchild Geplaatst: 21 november 2010 Auteur Geplaatst: 21 november 2010 Ik heb via een bekende 2e hands site een Rittal kast gekocht. Kast is 60 cm hoog en 38 cm breed, nieuw in doos voor 50 euro Iedereen bedankt voor het meedenken en de tips ga probereren om van het resultaat een foto te plaatsen Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen