Ga naar inhoud


film1 action niet te vinden


robbieuutgrunn

Aanbevolen berichten

Goedenavond!

 

Ik vraag me, nadat ik de website van canal digitaal heb bekeken af waar ik in de zenderlijst van m'n dreambox 'film1 action' kan vinden. Deze lijkt er niet bij te staan.. Ook niet na het opnieuw zoeken van zowel 19 als 23 oost.. Kan iemand me vertellen waar ik deze zender kan vinden?

 

greetz...

As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons.

 

500 + 7000 + 7020 = a lot of fun

Link naar reactie
Delen op andere sites


dank voor jullie antwoord.

 

vergeef me mijn onwetenheid... ik snap het namelijk niet helemaal. Ik heb momenteel een topbox pakket van canal digitaal. Moet ik, indien ik een hd ontvanger aanschaf ook een hd abbo wijziging doorvoeren bij canaal digitaal? of zal dat ook werken met m'n huidige abbo?

 

greetz...

As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons.

 

500 + 7000 + 7020 = a lot of fun

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een HD ontvanger hebt aangeschaft (en aangesloten :D ), dan kun je de SD mpg4 zenders zien, alsmede de gratis te ontvangen HD kanalen, Ned123, ARD, ZDF, BBC, ITV, etc. uiteraard mede afhankelijk van je schotel config.

 

Voor de zenders in het CD HD pakket moet je een aanvullend abbo van 5 euro per maand afsluiten.

 

Gr

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok.. top! bedankt voor jullie reacties. Ik weet nu wat me te doen staat, een leuk hd db'tje kopen, een 800 zit ik aan te denken.

 

Nog even als laatste, aanvullend de vraag waarom ik met m'n huidige receiver deze zenders (hd) niet kan scannen. Tenminste ik zie ze niet nadat ik bijvoorbeeld de 19 en 23 oost gescand heb.

 

Zie ik deze alleen als ik een hd ontvangen heb en deze dan laat scannen?

 

greetz...

 

 

As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons.

 

500 + 7000 + 7020 = a lot of fun

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...