robbieuutgrunn Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Goedenavond! Ik vraag me, nadat ik de website van canal digitaal heb bekeken af waar ik in de zenderlijst van m'n dreambox 'film1 action' kan vinden. Deze lijkt er niet bij te staan.. Ook niet na het opnieuw zoeken van zowel 19 als 23 oost.. Kan iemand me vertellen waar ik deze zender kan vinden? greetz... As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons. 500 + 7000 + 7020 = a lot of fun
wortellica Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Ik ben bang als ik jou onderschrift lees (qua dreamboxen) dat je die niet meer kunt ontvangen. word alleen nog in mpeg4 uitgezonden.
Johan45 Geplaatst: 28 september 2010 Geplaatst: 28 september 2010 Met een HD decoder dus prima te ontvangen. Vult u rustig aan !!!
robbieuutgrunn Geplaatst: 29 september 2010 Auteur Geplaatst: 29 september 2010 dank voor jullie antwoord. vergeef me mijn onwetenheid... ik snap het namelijk niet helemaal. Ik heb momenteel een topbox pakket van canal digitaal. Moet ik, indien ik een hd ontvanger aanschaf ook een hd abbo wijziging doorvoeren bij canaal digitaal? of zal dat ook werken met m'n huidige abbo? greetz... As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons. 500 + 7000 + 7020 = a lot of fun
Tonskidutch Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 lees deze nog eens, vooral de laatste conclusies... > klik indien je geen receiver hebt van CanalDIGITAAL zul je die omruil actie echter moeten betalen. ciao Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
jedeje Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Als je een HD ontvanger hebt aangeschaft (en aangesloten ), dan kun je de SD mpg4 zenders zien, alsmede de gratis te ontvangen HD kanalen, Ned123, ARD, ZDF, BBC, ITV, etc. uiteraard mede afhankelijk van je schotel config. Voor de zenders in het CD HD pakket moet je een aanvullend abbo van 5 euro per maand afsluiten. Gr JeDeJe ---------------------------- Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.
robbieuutgrunn Geplaatst: 1 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2010 ok.. top! bedankt voor jullie reacties. Ik weet nu wat me te doen staat, een leuk hd db'tje kopen, een 800 zit ik aan te denken. Nog even als laatste, aanvullend de vraag waarom ik met m'n huidige receiver deze zenders (hd) niet kan scannen. Tenminste ik zie ze niet nadat ik bijvoorbeeld de 19 en 23 oost gescand heb. Zie ik deze alleen als ik een hd ontvangen heb en deze dan laat scannen? greetz... As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons. 500 + 7000 + 7020 = a lot of fun
Gast Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Origineel bericht van: robbieuutgrunn Zie ik deze alleen als ik een hd ontvangen heb en deze dan laat scannen? Ja.
Tonskidutch Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 robbieuutgrunn, je hoeft zelfs niet te scannen (hetgeen je enkel tijd kost) je kunt direct nadat je die opstart en inricht (mbt het netwerk) per dreamboxedit vanaf je PC een prima lijst erin schuiven. zo doet iedereen het, dacht ik. ciao Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Jean-Claude Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 om die zenders te ontvangen moet je een DVB-S2 tuner hebben, en die vind je enkel in een HD ontvanger, vandaar. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
robbieuutgrunn Geplaatst: 1 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2010 Hallo Allen! Dank voor jullie hulp en tips.. i know what to do now greetz... As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons. 500 + 7000 + 7020 = a lot of fun
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen