martis Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Hallo voor de dreambox , had je toch een webbrowser , is die er ook voor de vu , kan niet zon plugin vinden , om te surfen op het internet. gr Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
Tonskidutch Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 QTWebbrowser moet je dan hebben, maar met geschikte muis en toetsenbord, Martis. ciao Second Life Mungo Parker
martis Geplaatst: 29 september 2010 Auteur Geplaatst: 29 september 2010 oke , jammer had liever met afstandbediening gedaan. gr Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
Gast sat4alltje Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch QTWebbrowser moet je dan hebben, maar met geschikte muis en toetsenbord, Martis. ciao Kan je QTWB ergens via internet appart downloaden? Ik zie deze niet staan in het downloadmenu (of ik kijk erover)? Zou ik wel eens testen op de VU DUO
naitsirhc Geplaatst: 8 oktober 2010 Geplaatst: 8 oktober 2010 Heeft iemand al een linkje van deze plugin? Und TschjuB
DreamHummie Geplaatst: 8 oktober 2010 Geplaatst: 8 oktober 2010 Heb even HUISREGEL 10 nogmaals gelezen en denk dat deze link is toegestaan. LINK NAAR VU+ SUPPORT SITE. GRTZ John Octagon SF8008m - Wave Frontier T90 - 1.20Mtr no name. 30 W - 0.8 W - 4.8 E - 7 E - 9 E - 10 E - 13 E - 19.2 E - 23.5 E - 28.2 E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen