Pjotrb Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 Goh, dat heeft toch zeker acht uur geduurd. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
voodoodoll Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 Er was gewoon geen live WK wielrennen op de Eurosport-programmatie.
raadjan Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 Ik kan nog steeds Eurosport HD niet ontvangen,als ik de instellingen aanpas (12109GHZ- etc.) geen beeld en daarna ook niet bij een aantal andere zenders die er eerst wel waren. In het forum lees ik, als ik het goed begrijp tussen alle technische insidertaal, dat “sloper” hetzelfde probleem heeft. “Aart 44” zegt het probleem zit in de Powercam. Ja maar hoe los je dat op? Zijn er meer forumleden met een Topfield 7700 en een Powercam Pro die Eurosport HD niet meer kunnen ontvangen?
Gast aart44 Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Origineel bericht van: raadjan Ja maar hoe los je dat op? Lijkt me in ieder geval massaal melden bij het Franse Powercam, misschien een kwestie van een paar bitjes er bij en het werkt weer.
Gast sloper Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Welke Nederlandse Francofoon is bereid dit naar powewrcam te mailen ?? Als niemand dit doet blijven we met het probleem zitten. Ik denk niet dat Canal Digitaal in actie komt. Overigens vraag ik me af of in het buitenland b.v. Duitsland er satelliet aanbieders zijn gecodeerde zenders in hun pakket hebben die met 8PSK werken. De powercam is toch een module die voor een brede markt geschikt is. Zijn daar dan geen problemen?
WdK Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Bij mij zelfde probleem, ook Powercam (en Topfield) TF7710HDPVR + Enigma2 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)
Gast xenaredcat Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 bij mij het zelfde probleem ik heb een Inverto Scena 5m 5650 ontvanger.
AEO Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Hoi Raadjan, inderdaad heb ik ook nog steeds hetzelfde probleem. En ik hoop dat er iemand met vloeibaar Frans eens naar die lui van Powercam gaat mailen, want ik denk dat een juiste firmware update de zaak zou kunnen oplossen. Het is jammer dat er gewoon nog geen universele standaard voor modules is, zodat dit soort problemen niet kan voorkomen. En nu is het probleem bij meerdere merken ontvangers, maar waarschijnlik alleen in combinatie met de Powercam. De officiële Mediaguard module van Vanal Digitaal had ik eerst, maar dat steeds maar hikkende beeld en geluid waren zo irritant, dat mijn satboer hem heeft omgeruild voor een Powercam, die dus zeer goed werkt met de 7700 HDPVR. Totdat dus dit nieuwe probleem er weer bij kwam. Helaas! Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Jappie13457 Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Sluit me bij de vorige schrijver volledig aan,en hoop dat ze snel met een goede oplossing komen. Denk je dat je wat goeds in huis heb krijg je dit weer jammer hoor. 2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor
Gast gerardv Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Ze kunnen toch ook wel engels lezen,vorige week in mijn boeren engels een mailtje gestuurd naar het contact adres op de site van powercam,mijn laatste numer is v4.6.MVG.Gerard.
WdK Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Nog ff wat gerommeld. Transponder van Servus HD (FTA) is ook 8PSK, krijg ik wel beeld op. Zou het niet aan de fastscan data van CD kunnen liggen?? Ik heb de zenders opnieuw met fastscan ingeladen en de meest vreemde dingen gebeuren, sommige zenders geen beeld of geen geluid, ontvanger opnieuw opgestart, dan weer wel beeld/geluid. erg vreemd. TF7710HDPVR + Enigma2 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)
enfield Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 Nadat alle problemen met mijn Topfield 7710 HD PVR opgelost leken te zijn geen ontvangst meer van Eurosport HD en History HD. Veel uitvallen van de TF en vaststellen bestanden en mappen: je kent dat wel. Volgens mij ligt het aan de Powercam Pro die ik in de TF had. Bij Canaal digitaal via hun site met korting een nieuwe module besteld - module in de TF en het werkt weer perfect. EurosportHD meteen weer beeld- zappen gaat sneller.
Gast xenaredcat Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 ik heb hetzelfde probleem met een Inverto Scena 5m ontvanger met canal digitaal module (wereldbol).
Gonzo Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 Pana TX-p42G15 Geen beeld op deze zenders met CD cam (wereldbol) wel subs op History HD
AEO Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 Hoi enfield, Heb je helemaal geen last van hikkend beeld? Bij mij gaf de Mediaguardcam, die met de wereldbol, veel gehik met mijn Topfield 7700HDPVR. En juist daarom kocht ik die Powercam. Maar je hèbt nu dus wel beeld. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen