Ga naar inhoud


Volgorde inladen files nieuwe 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ga deze week een gepatchde 5400Z kopen. Maar wat is de volgorde van t inladen van alle files?!

 

1)2002G-Tuxon inladen (Hdf); Welk programma gebruik ik om Hdf files in te laden?

2)Settings Humax 5400 inladen (Hnf); Setting editor Humax

3)PMC tabel inladen (Csv); PMC-Edit

 

  • Is dit de goede volgorde van inladen of doet die volgorde er allemaal niet toe?

  • Welk programma gebruik ik om die 2002G file in te laden? Of is dat al gebeurd door de winkel?!
Link naar reactie
Delen op andere sites


Nr. 1 en 2 kun je laden met bv. de proggies FormulaV3 of Humbox,er zijn er nog wel meer maar ik gebruik een van deze twee.

 

Volgorde maakt niet uit,wel ff opletten dat je bij de settings de goede humax instelt.

 

Pcm weet ik niet zoveel van maar als je regelmatig de nieuwste settings inlaadt heb je deze volgens mij niet nodig [correct me if i'm wrong]

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar haal ik FormulaV3 of Humbox? Niet te vinden op M_Z.

 

En dan ook wat over de firmware; Bij een update van de PMC moet ik altijd eerst opnieuw de firmware erin zetten en dan de goeie lijst plaatsen?!

 

Waar haal ik deze firmware en welk programma gebruik ik hiervoor?!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een aantal mailtjes op en neer ben ik eruit... Hier post ik t even voor de andere newbies die een humax 5400z hebben aangeschaft...

 

 

Dus dit is de volgorde:

1) hic-10500ph+cam2002g-nl+toh11.hdf inladen mbv. Humax Control Center

2) joske-draaibaar.hnf inladen mbv. Setting editor Humax of Humbox 4.1

3) PMC_ table_H5400_ORF-ABsatHB-D+.csv inladen mbv PMC-edit

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De volgorde klopt, voor je firmware kun je HCC gebruiken, voor je lijst kun je Humbox gebruiken en voor je pcm kun je PCM edit gebruiken, wil je ze wel toesturen, groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry vergeten te vertellen, indien je iets nieuws inlaad altijd vanaf het begin beginnen, dus eerst de orginele firmware, daar overheen de nieuwste,dan de lijst en dan de pcm,bij alles wat je opnieuw inlaad vanaf de grond opnieuw beginnen, ook als je alleen maar de lijst vernieuwd bv, groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een hummie 5400 zonder z en bij het veranderen van firmware hoef ik niet eerst de orginele er op te zetten,draai er gewoon een andere overheen.

 

Een nieuwe settinglijst kan m.i. altijd zonder er eerst nieuwe firmware op te zetten.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op welke site vind ik:hic-10500ph+cam2002g-nl+toh11.hdf & PMC_ table_H5400_ORF ?

 

(reactie via PM ivm de URL's)

 

Heb zelf hum5400z H2.08 +CAM2002d Is het mogelijk om 't bovenstaande op m'n hum te laden?

 

Ben n nieuweling dus easy met de moeilijke termen aub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...